BILD: Två goda vänner på ett akvarium!
Måste bara visa denna bild på Tristan och Tessie. Båda gillar att ligga ovanpå akvariet. Men normalt sett ligger där en katt åt gången. Men en dag kunde inte Tristan vänta tills Tessie lämnade sin plats. Han hoppade helt sonika över på akvariet han också, Först var Tessan arg men efter en stund gav hon med sig. De låg sedan där en lång stund.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Så sött. Så sött. Jag är fortfarande kär i Tristan.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Åh det är så varmt och gott på Akvariet! Jättesöta

Så gulliga dom är
..Mina katter trängs också på liten yta fastän det finns gott om plats.. Men det gör man ju själv också..man kramas ju gärna om det finns möjlighet!!
Kram till godingarna..och dig själv/Anita
#1 Tristans bröder är som hans dubbelgångare! Tänk på det! Blink* Blink*
//Lena
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Wow!! Vilken pangbild!! Så gott dom ser ut att ha det där..goingarna…

Ph underbara bilder. Så sött med två stora missar på akvariet.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
HEhe, det är till att ha kraftiga doningar som lock på det akvariet! annars blir det bad!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Åh vilken söt bild :)
Ja ibland undrar man hur de får plats där ovanpå. :)
//Lena

Jag har en liten Indy här som tydligen tycker att han också skall vara med på akvariet för han krafsar som besatt på skärmen när kortet kommer fram!!! Även bakom skärmen krafsar han!! 
Å Julian försöker krypa in bakom Djurhjälpens väggalmanacka…suck…nu är det paus i surfandet en stund…
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady