Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbilder-filmklipp
Läst 897 ggr
karins
0

Svarta katters egen tråd...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Eftersom svarta katter tycks vara en av de hatade:( Häxkatt.. svart katt över gatan otur..spotta tre gånger. Nu tycker jag vi gör en tråd för dessa vackra helsvarta katter ;-)

Först ut är våran Hittekatt Gustav. Som vi tog in en höstdag för 11 år sedan..

karins
0

Närbild..

kattassen
0

#1 Å vilken fin närbild.
Vilken bra idé med Svarta kattens tråd!

Här kommer ytterligare en hittekatt som nu bor hos en kompis till min dotter. Baghera heter han numera.

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Naquita
0

Lille Blixten som inte har några intressenter:(

modellflickan
0

vilka sötnosar! Jag som älskar svarta vackra små pantrar!

kattassen
0

#3 OT, men hur gör du Naquita för att lägga in bilder direkt i inlägget? Försökte med klipp och klistra men funkar inte.  Är lite nybörjare på detta forum…Generad

Naquita
0

#13 du öppnar upp länken till den bild du lagt in, högerklickar, klickar på "kopiera" och sedan går du in på "hantera inlägget", högerklickar igen och väljer "klistra in" (eller ctrl+v)  o tada=)

Hawknestgrove
0

KAttassen, du gör så här: OBS måste ske inom en timme!

1. Gör ett vanligt inlägg med bifogad fil
  2. Gå in i ditt inlägg igen och öppna den bifogade bildfilen.
  3.  Högerklicka på kopiera och stäng sedan ner bilden.
  4. Öppna inlägget igen och klicka på HAntera under din Avatar. Väls sedan redigera
  5. Nu väljer du klistra in. Är bilden stor, så ta och dra i handtagen i hörnen inåt, så blir bilden passande.
  6. Klicka för ta bort bifogad fil och tryck på publicera.
  7. OBS! Du måste använda explorer för att det ska funka ordentligt.Går med Firefox, men inte alltid och då får du använda kortkommandona.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

marieborg
0

Vår fd akutkatt Vince (bror till Vilda) som blev bokad så fort det bara gick och har fått ett jättebra nytt hem.

Alexej
0

Då måste naturligtvis min Elvis vara med, som var mer än avlivningshotad eftersom han bajsade och kissade överallt utom där han skulle göra det. Men idag är han jätteduktig och kelen. Och måste alltid ligga i hundkorgen…

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

Ja, så fina de är……

Naquita
0

Mammas katt Oliver som kom till mig 1 dygn gammal och jag stödmatade honom i 3 veckor. han fick både lunginflammation och näringsbrist och jag vet inte hur många dödsdomamr han fick från oliak veterinärer. Men jag var envis, han SKULLE överleva. och se här, nu är han 2½ år gammal och är lycklig kastrat hos min mamma!

Naquita
0

Vädligt speciell katt;)

Naquita
0

Såhär liten o hjälplös var han Juli 2005

kattassen
0

Tack Naquita och Gunilla H!

Jag körde Firefox därför ville det sig inte riktigt. I Explorer gick det bra!

karins
0

Så fina svarta katterKyss

yavannaKementari
0

Jag har också en lite stödis, Brangwen på ca 14 veckor som är såå söt o underbar! Wub

karins
0

Så liten söt svart kiseKyss

Lena
0

Othello måste ju få vara med naturligtvis:

Othello på nya kattmöbeln. Juli 2007)

Han var ju chockladbrun när han kom, men har nu återgått till sin svarta färg efter några månader som innekatt.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Alexej
0

Glad Naquita, där fick du rätt. Jag var säkert att han är ckokladbrun!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

karins
0

Fina Otello! Så han blev svart tillslutGlad

Jenna-Gun
0

Vår Cirri kommer här.

Jenna

karins
0

Vad vacker Cirri är!

Naquita
0

#19 visste jag väl;) men ni tanter var för envisa så jag lät er vara *fnissar lite tyst*

Tezza
0

Lägger in en bild på en tidigare katt jag haft. Hon heter DOlly och kom från djurskyddet i Gävle. Hon är ca 10 år nu och bor kvar sen många år hos min fd pojkvän. Hon hade varit utekatt på landet i många år tillsammans med en kattkompis så när jag flyttade så fick hon bo kvar hos min fd pojkvän och sin kattkomois (hans katt) En otroligt vacker katt som jag saknar väldigt mycket!

abuelas
0

Måste skicka in en bild på en skogishona som en gång var min. Hon heter S*Chop Sueys Ayala Stardust. Visst är hon vacker?

Saknar henne så jättemycket..

Kramar från Umeå

Anita

siberlina
0

jag  tycker   det  är  sjukt   och  konstigt  att man inte   tycker   om svarta  katter, jag älskar  alla  katter   för alla   har  sin speciella   charm , men  min  nästa  katt   blir  troligtvis  svart.om man   tycker  om katter  då  borde inte  utseendet  spela    roll,

Jenna-Gun
0

Jag älskar oxå alla katter.

Men Cirri har en särskild

plats i mitt hjärta.

Hennes fem första

månader var mycket tuffa.

Jenna

abuelas
0

Ja svarta katter är det nåt speciellt med..Kyss

Här är en bild på en go-unge som snart blir min!! S*Lady Guineveres Ginetta..en skogisfröken som är född 27 juli.

Visst är hon underbart vacker?

Anita

siberlina
0

alexej,   din  elvis  har  verrkligen  glimten i ögat.

Alexej
0

#28 Jag älskar skogisar!

#29 Elvis är verkligen lite knäppis.

alexis
0

Min älskling Figaro

Sidentass
0

Wow..vilket bra initiativ!!

Här kommer min kära, coola, goa Bamse..han är en helt fantastisk katt..så mycket "katt" i honom om man får uttrycka sig så¨..och han är ofta, ofta mej behjälplig här vid datorn, när han tycker matten sitter o skriver strunt är han snart där o rättar till bland bokstäverna..Bamse älskar att stångas, njuter när jag visslar för honom..då borrar han in ansiktet i mitt bröst o ber mej klia..och åter klia bakom öronen…

Tyvärr har jag ingen bättre bild på Bamse i den här datorn..men får jag bara igång på min enkla billiga kamera kommer det att regna in bilder på mina åtta goingar!!Flört

Heja Svarta Katten säger vi här hos Familjen von Sidentass!!

Sidentass
0

Vår Marie och Berlioz underbara ljuvliga mamma som inte fick leva länge, bebbarna var två veckor gamla endast när Dutchess togs ifrån oss..visst var hon vackert svart  vår  hittisDutchess..

Sidentass
0

Vi fortsätter bildkavakaden med ett gäng till, har inte Berlioz solo på bild än, men det kommer, jag lovar bara jag får ordning på kameradetaljerna igen och allt detta!

Berlioz, den svarta mannen..är goheten själv..kela o låta sig smekas över magen är det bästa han vet..kommer alltid upp till matten på nätterna o vill snutta lite grann..detta då han och Mari blev moderslösa då dom endast var 14 dagar..man blev lite som en surrogatmamma för dom…vem har sagt något ont om svarta katter..dom är ju små knippen goooohet omgiven av mjuk päls:-)

Här ser vi då  svarta Berlioz, Dutchess son, tillsammans med syrran Mari och vår hittis Michelle

Hawknestgrove
0

Ja, hur är det med Berlioz+ Bättre?

Sidentass
0

#35 javisst..han var såå duktigt att ta sin antibiotika varje dag..och det har inte visat sig något konstigt med hans kissande alls något mera..skönt att det gick o behandla så enkelt ändå..

För er som kanske undrar..så har han nyligen tagit en kur antibiotika för urinvägsinfekton..tur att hjälpen finns när man behöver..

Hawknestgrove
0

Puh!

karins
0

Så många vackra svarta katter det finns!

MelindaS
0

Naquita och Lena, jag måste fråga. Visst kommer Othello från samma stället som Nadya som jag har som stödkatt nu? Othello ser ut att ha samma stora ögon som Nadya och så sitter de likadant och allt. Så fort jag såg bilden på Othello tänkte jag vad lik Nadya Othello är fast Nadya är ju inte svart. Och så kom jag på att jag har för mig att Othello kommer från samma stället som Nadya. Är det inte så? De måste vara släkt alltså! =)

Kramar

Naquita
0

Du har alldeles rätt Melinda, Othello hade en svart mamma som tyvärr försvann och sedan hittades död i skogen..:( troligtvis är Nadya Othellos moster:)

Pelusa
0

Här måste ju Butte få va' med!

Pelusa
0

…dubbeltGenerad

modellflickan
0

Oj vilka vackra katter det finns på denna tråd! :)