Svart katt, TURkatt????
Kom bara på en kanske tokig ide, ta till er eller förkasta, men hur vore det om alla som har svårplacerade små svarta sötnosar, skulle skicka med en trisslott med varje svart katt? JAg skulle med glädje vara med och bistå med lite pengar för det….En trisslott kostar ju inte mer än 25 kr…. Vad säger ni andra?????
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Puttar upp…. vil ha åsikter……

Ingen dum idé, från Otur till Turkatt. Bra tanke!
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Bra ide`..Man måste vända på trenden att svarta katter skulle vara oturskatter!!
Kram/Anita
Men vad händer om det blir en nitlott? 
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Då har man ju kissen! Och det är ju tur bara det! Tänkte, bara som en extra bonus, inget annat!
Tanken är ju bra. men jag själv köper nästan aldrig lotter för att inte blir besviken sedan.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Puttar upp, så fler kan tycka! Ok, jag skcikar med en trisslott med Blixten om han blir omplacerad!

Vilken gullig idé Gunilla!!
Jag blev som jag blev när jag blev som jag inte skulle bli!
Ja, jag hoppas verkligen att han får ett hem! Vem vet, trisslotten kan ju innehålla pengar till kastreringen? Så meddela mig, jag står för det!

Tycker det är en mycket bra ide. Den som köper en svart katt har inget att förlora, tvärtom, med vinstchans.

jag fattar inte hur folk kan tycka att de är oturskatter… jag ÄLSKAR svarta katter… kan inte se mej mätt på min egen Jullan eller akutmissen Hedvig….
vet inte vad jag har för åsikt annars… tycker kanske att det känns dumt att ta en katt för en lotts skull…en katt skaffar man pga personkemi eller slumpen… men bara för att jag tycker så så är det ju inte säkert att alla tycker som jag…som tur är vissa gånger…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Ja, givetvis så kostar ju katten lika mycket som de övriga kattterna, det var inte någon ändring av det!

Skojig o bra idé juh!! Först tänkte jag efter dock..om det inte skulle bli vinst..om ägaren gör en massa feltolkningar osv..osv…på grund av en svart katt..men sen slog det mej att jag ju är ute o cyklar..man säljer ju endast till seriösa kattvänner!!
Så jag röstar allt ja till lotten:-9