Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketter: kattsjukdomarkattens-beteende
Läst 3269 ggr
Ankie
0

Knöl i pannan på Skrållan.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skrållan har en knöl i pannan, det syns inget när jag tar bort håren för att titta men den känns som en hård ärta ungefär. Har någon en aning om vad det kan vara för nåt? De ska till vet nästa vecka för att vaccineras så de skulle ta en titt då. Blir ju lite orolig, blir ju så fäst vid de små liven. Hon jamar oxå mycket, gubben min började på att fundera om hon kanske inte var frisk. Ja du vet det satte ju igång mina fantasier…

Alexej
0

Mina katter får ganska stora knölar efter fästingsbett.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

Exakt vad jag tänkte. Gustav, styvsonens katt, har en stor knöl efter fästing hon med, men den besvärar henne inte mycket. Ta det lugnt du, veten kan med ro titta på den när du vaccinerar

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Hawknestgrove
0

Åh…. en liten Esther…….Sköldpaddan, alltså

Ankie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#3 Ja det är Skrållan det, gokissen som bara springer efter benen och jamar. Ja, hon har ju bara fått varit ute förut så. Men har fästingen ramlat av själv då eller för här är hon ju innekatt och kommer så att förbli. Titta så liten och rädd på kortet, första dagen hon kom hit, lillgumman.

Hawknestgrove
0

Antagligen, eller så har den ramlat av i stridens hetta. Men mår hon bra för övrigt, så oroa dig inte. Låt veten kolla samtidigt som du är där.