Jag kan ta hand om katter
Hej.
Jag kanske borde presentera mig först. Jakob Nilsson heter jag. Har pratat med endel av er på forumet, men då av andra orsaker.
Jag bor för tillfället ensam i en 3a i skellefteå och kan ta emot katter som behöver temporärt hem runt detta område eller någonstans nära (skulle kunna tänka mig att köra en liten sträcka). Kan även ta emot en eller högst 2 katter permanent.
Ville bara medela detta så ni vet :) Gillar det ni gör förövrigt!

Jaa du,jag PM:ar dig så kan du anmäla dig till Djurskyddet i Västerbotten.De behöver alltid hjälp.
www.kattinorr.se finns ju också om man vill hjälpa till…

Vad underbart, alla händer som hjälper tassar är efterfrågade. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Du är en ängel. All hjälp behövs!!!!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Här hemma gör jag och kissarna vågen för dig!
vad roligt att höra :) jag har själv varit jourhem sedan mars i år och är nu inne på fjärde katten, det är sååååå givande. och att veta, en dag som idag när det ösregnar här, att två små kattungar ligger tryggt och varmt i mitt badrum istället för ute under en buske… ja, det finns inte ord för hur glad man blir då :)
lycka till!
Jourhem är alltid mer än välkomna. I år är det fler katter än vanligt som behöver en hjälpande hand. Vill tacka dig för att du erbjuder din hjälp. :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Själv sitter jag med första jourkattungen hemma, hon har snart varit här i en vecka. Du kommer att knappast att ångra dig, för det är så otroligt givande!
Bra att du vill ställa upp!
Ja, Snabster, just i Skelefteå finns ett fall där det antagligen kommer att behövas jourhem……Så glada vi blir, om du vill hjälpa oss härinne! Välkommen, Jakob!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#3 "….alla händer som hjälper tassar är efterfrågade"
Så läckert sagt, Vanessa.
Heders Snabster att du erbjuder dig att hjälpa missar i en trakt där dom har det extra svårt.
*Pelusa gör tummen upp*
Tummen upp här ifrån oxå
Du är guld värd
Kram Jenna

SKoj att du kan tänka dig att ta hand om katter både tillfälligt och permament :D

Men hej du.. grattis till beslutet att bli akuthusse =)
Jag har lilla akutkatten gurkan (Anubis) här, hon har bott hos mig i snart 3 veckor. Hon är väldigt skygg, men har gjort en del framsteg sen hon kom, även om det ju går upp och ner. Jag skriver en del (ofta detaljerade) dagboksinlägg här, så om du är intresserad av att läsa den kanske du får någon vägledning eller gott råd… (haha, man vet aldrig =P )

Och hjälp och stöd får du alltid här. Det är något vi är väldigt generösa med här. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Underbart att du vill ställa upp för utsatta missar..! Sådana som du är guld värda!

Så underbart! Du är guldvärd! ;D
Hoppas du tar hand om två, det är roligare för katterna att ha en kompis.Ett mycket bra beslut du har fattat. Grattis!