kattungarna som överlevde....
är världens sötaste:D
http://hittekatter.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=7e751c5d-4df0-48eb-bf91-f2bfe3b66aec
tittut!
Tuva busar:P
Meh släpp ner mig
Gott med mat:)

Vilja e så docksöt:)
myser i knät=)
Vem kan motstå en sådan sockerbit?
Helst vill vi vara PÅ matte
lr ja…haha..ingen kommentar:P

#8 Hihi!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

åhhh….vilka gooooingar…!!! blir alldeles kollrig av dina fantastiska bilder..fast det har jag nog sagt några gånger förut:-O)

Vilka underbara kattungar.
hihi jag får bara hem sötnosar..alla katter e sötnosar,på sina egna sätt=)
Jag är lite avundsjuk. Trots allt arbete du har får du så mycket tillbaka av "dina" kattungar. De är jättesöta.:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
vilka helt underbara gostroll du har, och många är dom, all världens rosor till dig Maggan47

Haha Maggan den stämmer in på mig:Poch jag ser ju nästan ut så HAHA blont hår o allt,bara 10 kg + lr ngt..=)
Landfreak ja det är mkt jobb,men värt det=) Gissa vad jag pysslar med VARJE morgon.. dammsuga o skura o byta lådor..hehe..garnnarna undrar nog om jag har städmani=/
Vilka supergoa kissar!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Oj oj oj vilka sötnosar, blir ju helt galen! Vill oxå gosa o pussa!!!
#14 härlig bild!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Just nu tycker de inte om mig,för jag kletar i deras öron(öronskabb) o så får de bo på toaletten..inte gilla matte:P