Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 330 ggr
johnnys girl
0

Kattälskare får Nobelpris

Doris Lessing får nobelpriset i litteratur. Bland mycket annat har hon har skrivit många underbara noveller om katter. Jag kan rekommendera hennes underbara bok "Om katter"

Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se

Alexej
0

Jag blev också glad, äntligen någon jag kände.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Pelusa
0

Japp. Äntligen får Doris Lessing Nobelpriset, vad glad man blir. Alla har vi väl t ex läst boken "Rufus" gissar jagSkrattande

gubben
0

Då är det ju nästan befogat att Gert Fylking skriker sitt "äntligen" den här gången då fast han är väl portad numera väl?

vanessa
0

Som sagt, underbart att det äntligen är någon man känner igen :-). Det gör inte till vanligheterna. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Sidentass
0

Vad trevligt att en författare som skrivet om det kära ämnet katt får nobelpris!!

Hawknestgrove
0

Ja, jag har också en kattbok av henne….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Sidentass
0

Det som jag tycker är så bra här i sammanhanget är att "alla hennes katter" omnämdes i kvällens tv-nyheter i samband med nobelpriset:-)

Lena
0

Det var glädjande nyheter mitt i all annan bedrövelse här idag! :) Hon är jättebra!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

maggan47
0

blev också jätteglad, äntligen en författare man har läst, istället för en snobbpoet, man aldrig hört talas om, Maggan47