Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketter: katthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 957 ggr
yavannaKementari
0

AKUT AKUT AKUT! En ny golfkatt!

Fick nyss ett samtal från golfklubben i Lund där vi tidigare räddat Bullen ifrån. De stryker nu runt en ny katt där, en liten svart kattunge. Hon som ringde hade ej sett den men den skulle vara mycket liten. Någon som vill öppna sin dörr för den lille!?

Sidentass
0

Som jag brukar säga..kan jag ta in katter i det akute skedet..tills något stödhem kan hittas som inte är lika kattfullt som vårt…men nu bor ju jag i linköping..önskar inget hellre än att lilla kissen får komma in i värmen nu innan den kyligare årstiden är här..

[PixelMollan]
0

Jag bor i lund..men vet inte om vi kan ha en katt till…

yavannaKementari
0

#1 linköping är nog tyvärr lite långt bort men tack för erbjudandet!

#2 Jag förstår hur du känner dig, men du kanske kan fundera på det. Det enda jag vet om det är att den är liten o svart.

[PixelMollan]
0

#3 jo..har två stycken redan ju, och ännu en liten katt som dom andra två ska acceptrera..3 st blir nog för mycket. Iallafall just nu..
Men kan höra med mamma för säkerhets skull..men jag tror hon säger nej..

Alexej
0

Så som Bulle uppträder här, kan jag förstå att det inte fanns andra katter där men nu vågar de sig fram. Det kommer säkert fler. Hoppas ni hittar ett hem för den lilla…Ledsen

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

yavannaKementari
0

*puttar*

[PixelMollan]
0

Snackat med mossan nu..o vi kan inte ta emot fler.. tyvärr :(
man ska inte ta på sej fler djur än va man har tid för…
hoppas nån annan kan!

yavannaKementari
0

#7 det är verkligen helt sant!

yavannaKementari
0

*puttar upp*

Lena
0

#5 Tänkte också samma tanke. Bullen var helt enkelt bra på att bevaka sitt revir.

Stackars lill-katten. Det går en transport från Ronneby till Göteborg på Lördag. Emmsa som bor i Göteborg har skrivit att han kan ställa upp som jourhem.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

yavannaKementari
0

Det låter ju jättebra, ska pm:a henne genast!

yavannaKementari
0

*puttar lite till sålänge*

Lena
0

#11 Jag har skickat ett PM till dig.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hawknestgrove
0

Löst sig?????

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

yavannaKementari
0

Jadå :) Detta är katten i tråden Uphittad/intagen svart kattunge :)

Hawknestgrove
0

Misstänkte det…. HUrra!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....