Någon som vill ha en honkatt?
Kompis söker ett nytt hem, Hon är hotad med Avlivning om ingen vill ta sig an den söta katten!
Kompis är någon stans mellan 4-6år gammal, steriliserad och öronmärkt!
Kompis är den där goa katten som alltid ska va i knä och gosa..
Varit både inne/ute samt stallkatt!
Transp hjälp innom jämtland/västernorrland erbj. Även en BRA bit åt någont annat håll!
Någon måste ju fasna för kompis ,)
KOmpis bor just nu i JÄmtland

Puttar upp för den lilla fina tjejen! Har duhört med Katt iNorr? finns länk här till dem…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

putt
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

På SKS forum under kattakuten finns det en tjej från Umeå som söker en äldre långhårig katt. Jag kommer inte i håg mitt användarnamn där men någon annan kanske kan gå in och tipsa henne??
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

#4 Tack!
Håller tummarna här.

Oj vad hon är vacker! Hoppas hon hittar ett underbart hem. Avskyr ordet avlivning..
hoppas du fick mitt pm

Åhhh…hon är ju helt underbar…så otroligt vacker!! Håller hårt, hårt i tummarna!!

Håller tummarna för denna vackra katttjej!
hmmm dom har inte läst mina pm än
Hoppas det ordnar sig! Man blir verkligen inte glad när ordet avlivning kommer på tapeten. Längtar efter den dag när det finns en lag även i Sverige som förbjuder avlivning av friska sällskapsdjur.
Förstår när jag läser tråden på SKF att det finns en lösning. Nu gäller det bara att parterna får kontakt.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hej alla! Nä jag har inte varit här inne på någon dag, jag har legat sjuk.
Hejsan. Jag är väldigt intresserad av din katt. Hon verkar urgullig. Min syster skrev et pm till dig så hör av dig
Om det nu är så akut, tycker jag att du ska ringa min syster som du fått telefonnummer till av mig.
Eller bara säga att du inte ska omplacera henne längre.
Livlinan har nog mycket att göra och fixa, de hör säkert av sig!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Väldigt konstigt att ingen hört av sig till mig. Jag har skickat pm. min syster har gjort detsamma. Men ingen har hört av sig. Det verkar som om du inte vill bli av med kompis. Jag har lämnat e-mailadress och telefonnummer också. Hör av dig till mig om du nu vill ge bort kompis.

Men snälla folk!!
Jag äger INTE kompis utan jag, jobbar som Medarbetare åt LIVLINAN!!
De är inte upp till mig vem jag kan plasera katten hoss!
DIVA! LÄS dina PM!!
Jag har vidarbefodrat alla svar från folk här inne ang Djuren.. Jag måste nämligen titta med mina Medarbetare m.m De är nämligen dom som sitter och ringer runt till alla å mailar …
SÅ Snälla ta de LUNGT!!
Okej då förstår jag. Jag trodde du ägde kompis så jag ber om ursäkt för min iver, men jag blev så kär i henne då jag såg henne. Jag får väl se vad som händer då.
Diva, det är Livlinan som håller i det, du kan läsa om det här:
http://www.hittekatter.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=8697bdb8-eda2-4f92-aa89-e5abf8186c38
Det är underbart att ni är intresserade!

Ingen fara Diva.. ;) De är sånt som händer ibland ;)
Katten Kompis har fått ett nytt hem!
Tack alla ni som har tänkt på henne:)
//Monica,,Livlinan

HÄRLIGT!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Synd at det inte blev jag, men bara hon får ett bra hem så är jag nöjd
Diva, vad synd! Hade varit bra, men det viktigaste är ju som du skrev att katten får det bra nu. Livlinan tar hand om många katter och det finns säkert snart någon önskekatt för dig!
hoppas jag med. Jag har letat ganska länge nu. hoppas bara att jag hittar någon kisse inte så långt ifrån där jag bor.
underbart att det ordnade sig för vackra damen Maggan47

Både djurskyddet i Umeå http://www.djurskyddet.umea.com/ och Katt i norr http://www.kattinorr.se/ har många katter som söker egna hem. Djurskyddet har fler katter än vad som är med på bild oxå.

http://www.hittekattenpitea.se/ Även här finns det massvis med vackra katter som behöver hem fort då det ska stängas!
Åh så skönt med ett bra slut!!!!!! Diva, som många säger, finns massor av fina kissar som väntar på dig!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Så härligt med lyckliga slut! Som dom andra skriver, det finns massor med fina katter som bara väntar på att få ett hem som ditt!