Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 552 ggr
modellflickan
0

Doc Martin i Hitta Hem

Vila i frid gubben..Mycket fick du vara med om i ditt lilla kattliv. Du fick inte så mycket kärlek som du längtade efter. Du levde ett hårt liv på gatan. Fast din sista tid på jorden fick du uppleva mer kärlek och omtanke än du fått under hela ditt liv. Nu är den jobbiga och plågsamma tiden över..Sov gott lilla vännen…Gråter

Alexej
0

Han hade nog en ägare en gång i tiden…Ledsen

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

johnnys girl
0

Lille vännen. Han påminner så mycket om min Johnny.

Så sorgligt att han inte var frisk nog att få uppleva en sista underbar tid i ett eget hem. Livet är inte rättvist

Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se

Sidentass
0

Detta har jag missat, men förstår att det var ett inslag ur hitta hem..om jag inte helt är ute o cykar..vill ändå sända en tanke till honom, och blir djupt berörd över era berättelser här ovan…lilla kisse-vännen..

Engla
0

Han har det säkert himla bra i Nangijala nu. Gråter

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

vanessa
0

En sådan underbar kattkille. Men kärleken han fick där, gav honom ändå frid.

Måste säga att jag älskade veterinären. Som när Doc Marten fräste sa "Men så fula ord du kan".

Nu har Doc Marten det bra i katthimlen. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Destany
0

Jag fattade tycke för den gamla tilltufsade söta katten. blev riktigt rörd när jag hörde att han blev avlivad..

Jo veterinären verkade vara en riktig djurvän…

emjon
0

En  sådan underbar kisse han var Doc Martin så ärrad och tilltufsad men så kärleksfull mot människor. Han fick nu på slutet ta emot bara kärleksfulla handlingar. Vila i frid lilla vännen och ha det skönt på ängarna i regnbågslandet tillsammans med alla andra änglakissar.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

kattassen
0

Ja det var ett öde som berörde mig också. Han verkade så kärleksfull och tacksam för människornas vänlighet. Kanske han kände att han kunde ge upp nu och somna in i trygghet, vilket han känt länge att han skulle vilja men försökt överleva istället.

Vila i frid Doc Martin!Gråter

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Lena
0

Synd att han inte klarade sig. Men han fick den bästa omvårdnad och veterinärvård som tänkas kunde där på slutet av sitt liv. Djursöktaren var också oerhört omsint och fin mot honom. Lilla kissen som blev ett med Svenska Folket i elfte timmen. Hoppas det även leder till att folk där ute tänker efter och blir bättre mot sina katter. Alla de där som inte är några vidare kattägare idag.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sidentass
0

#9 ja..det hoppas verlkligen jag också…lilla missen ska inte ha somnat in förgäves, vill tro att denna historia får folk att vakna till..

Highlandertess
0

En stor eloge till veterinären som var så lugn och förstående! Sådana ska veterinärer vara - riktiga djurvänner! :-)

Hawknestgrove
0

Ja, en jätteeloge till alla dem, som gjorde lille Doc Martins sista dagar fina!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....