kelgrisen goliat
jag hoppas jag har blivit en god kattägare till goliat. köpte honom för 6månader sedan från djurhjälpen i waxholm. han trivs som fisken i vattnet hos mig o barnen o den andra katten. zenitha

Åh, Goliat. Vad jag tyckte om honom. En kanonkisse. Jag vet att han har hittat hem till dig och älskar livet. Här en bild efter det öppna huset där han visades upp för sista gången :-) som hemsökande. Han slappade järnet då det var tråkigt att ha en massa folk som spanade på honom hela tiden.
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
#1 Kommer ihåg Goliat och den här bilden när han låg i korgen.
#0 Så himla bra att han fått hem nu hos dig Zenitha! Sådana här bra historier gillar vi här på Hittekatter!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Så söt!!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

vad jättefin han är.. tror du är en utmärkt granne för jag misstänker starkt att du har en gemensam bekant tvärs över gården med ett 20årigt rivjärn till kisse….härligt att Goliat fick kommajust till dej!
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Åhh vilken fin kisse!!! Så underbart att han fått komma hem till dej Zenita!!
visst är det lycka

Vad härlig Goliat är!! Underbara foton! Han ser ut att må kanon! Sätt in lite nya foton hemifrån nya hemmet…vore så roligt att se! Lycka till, Goliat och matte!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
jag tycker också att goliat är jättesöt. men jag tror att han inte gillar mig. för när jag vill klappa honom så nafsar han på mig. det verkar som om halva släkten är med här. maggan o essut är mina systrar. zenitha är min dotter. sen har jag en syrra till som är mary-kate. men hon skriver aldrig något.

Han är vacker! :)
hur går man tillväga för att kunna sätta in nytagna bilder? goliats matte undrar
nu finns det nytagna bilder på goliat i mitt album. zenitha

Vilket ögongodis goliat är! :)
mysigare o keligare katt finns inte. jag är jätteglad att maggan fick med mig på öppet hus i waxholm i mars iår. annars hade inte jag hittat honom. zenitha
#9 Ju fler syrror och avkommor, desto bättre, Solweig.
Jag vet ju att ni har hjärtan som klappar varmt i samklang med djurens väl och ve
/Pelusa
det har vi verkligen
jag älskar katter, har haft katt i nästan 22år
Zenitha så här gör du!
- Lägg först in bilden som bifogad fil
- Öppna sedan ditt inlägg med den bifogade filen och öppna filen
- högerklicka på filen och välj kopiera,, sedan stäng den
- Öppna ditt inlägg igen, klicka under din Avatar på redigera(OBS! Måste göras inom en timme!)
- Ställ markören efter din text och högerklicka på klistra in, eller välj i verktygsfältet.
- Avmarkera bifodad fil nedanför meddelandet.
- Publicera, KLART!
tack gunilla.hska testa
goliat o timon
SÅ gott med mat (ensam)

Hehe, Tallade lite i dina inlägg! Testa nu själv!"

Vad fina foton på två som verkar ha det alldeles utmärkt bra! Gott verkar det också! 
undrar om dom här bilderna som jag tog på goliat o timon? jag tycker att goliat har en sån vacker färg på sin päls. men timon är också en jättefin katt.

#24 Vilken sötnos!!! Puss!
Helt underbart söt kisse 
Gillar er släkt!!

Ser ut att vara en rigtig gosekise

Åh va söt Goliat och Timon är..
Vad söta katterna är. Är dom sams??
Mina slåss med jämna mellanrum men det går över.
Där är du ju, Mary-kate… trevligt att "se" dig här. Ni är ett härligt syrragäng med hjärta och klös…
katterna är sams men slåss på lekfullt sätt 
det är kul att mary-kate skriver också. hennes katter är så fina.nu ieftermidag ska jag åka till zenitha. ska testa om goliat biter mig, när jag klappar honom. han brukar göra det på mig.
han lär nog bita dig idag med mamma solweig

Härligt att se honom och nya brorsan. Helt underbart. Ändrade bildstorleken lite, för de vart så stora. Hoppas att det var okej. Sedan la jag in de andra bilderna också. Älskar magbilden. /Vanessa
tack snälla vanessa. jag klarar inte det själv/zenitha
detta är under min värdighet/ goliat
men man måste väl utstå detta ibland!!!!!

hurra blev inte biten av goliat i dag. när vivar där. väldigt konstigt.
jag bad honom att vara snäll!
vanessa, jag har skickat ett brev o bilder till djurhjålpen. ska nog snart komma upp/zenitha
tänkte berätta lite om morrnarna här hemma.
goliat jamar inte så när timon på morronen skriker efter mat sitter goliat bredvid o nickar instämmande!
om det inte går tillräckligt fort nafsar goliat mig i hälarna så jag knäar.går det nån utanför på morronen så ser det nog ganska roligt ut när jag knäar till o från!!

Fniss, det är ordning på Goliat. /Vanessa