Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattens-status
Läst 532 ggr
majvi
0

Jag märkte katten- med skotern

Jag hörde på "radion P3 och P4 mellan 5,30-6  och då var det någon som sade att jag har hört att man ska märka katterna.Jag märkte en med skotern-den blev platt."

Det lät som någon som ringde in på ett telefonväkteri med en fejkad norrländska. Men jag tror inte att de har sånt så tidigt på morgonen och sen tycker jag inte att de ska spela upp sånt  på radion. Kanske det var programledaren som tyckta att han var rolig? Osmakligt.

Den tiden på morgonen är det städning av toalådorna så jag lyssnar bara lite på radion.

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

Hawknestgrove
0

Fy så osmakligt! tycker du ska anmäla inslaget!!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

navel
0

folk med osmaklig humor finns det gott om… jag förstår sällan deras poänger.

Nicka
0

GRYMT !! Såna uttalande, skulle direkt förbjudas..Fy Då..

Hawknestgrove
0

MAjvi, ta kontakt med Sveriges radio och säg att du vill anmäla inlägget! Har för mig, att man kan anmäla via nätet också!!!! Notera bara när du hörde kommentaren och i vilken kanal!

Lena
0

Det låter som en klok handling att polisanmäla detta omsmakliga inlägg på radion.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

karins
0

Säkert någon som försökte vara rolig :-(

Hawknestgrove
0

Ja, man kan alltså anmäla till radionämnden.