Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: sajten
Läst 920 ggr
Mariana-clarissa
0

Det skulle vara kul med nåra bebisar

Jag undrar om nån har hittekatter

Jag skulle vilja ha två små kelgrisar till mitt hem

Jag bor i en liten stuga i Djurås

Min adress är…**************

yavannaKementari
0

Det finns alltid en massa söta kattungar (och vuxna katter) som behöver hem, jag har två st men bor i Skåne så det är alldles för långt bort. Underbart att du vill ta två hittemissar :)

Ett tips är ju att ta kontakt med ett katthem eller kattförening i din närhet. Här finns en lista på alla katthem: http://www.katter.nu/sv/katthem.htm

HellIPutUThrough
0
kemikal
0

Ska du inte ta och ge dig nu? Du kunde ju inte ha katter för att du inte kunde ha någon kattlåda, hur ska du då kunna ha kattungar som inte är stora nog att gå ut?

Mariana-clarissa
0

Om jag stuvar om hemma kan kattlådan få plats

Jag måste kunna lära mig att sköta en simpel kattlåda

Tänk på allt bajs min mor har torkat efter mig

Mariana-clarissa
0

Förstår ni att jag vill ha en kattunge..?

Destany
0

jo vi förstår att du vill ha en kattunge men frågan e om du kan ta hand om den?

Sandrad
0

Såg att du också skrivit på hundar.ifokus om att du vill ha en kinesisk nakenhund också. I samma tråd gör du där ett inlägg och säger att du inte har råd med försäkringar och vaccinationer? Då är du knappast rätt person att söka katt!

Simson
0

#7 Eller som hon skriver inne på mus.ifokus.

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Mettan
0

Hur gammal är du?

Mymlan
0

.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Mettan
0

Jag frågade efter din ålder, eftersom du tydligen vill ha både katter och hund, men tydligen inte har råd med försäkringar och veterinärbesök. Det är en djurägares ansvar att ta sitt djur till veterinär när det blir sjukt. Man kan slippa undan mycket, genom vaccinationer, avmaskning och övrig förebyggande behandling.

Tar man inte sitt djur till veternär när det blir sjukt, klassas det som djurplågeri och kan ge fängelse i upp till 2 år.

Räkna efter vad du har råd med och om du har möjlighet att sköta djuren, innan du skaffar dem.

Det borde varje människa göra, men tyvärr är det alldeles för många, som inte gör det.

Därför säger jag (och det är inte bara riktat till Dej)

TÄNK EFTER FÖRE!

Mettan
0

Är det bara här på Hittekatter du bor i en stuga? På andra sajter bor du i ett gruppboende. Men egentligen har det väl ingen betydelse, det viktigaste är att du definitivt inte är lämplig som djurägare, så det är kanske bäst att du slutar att skriva om att du vill ha det ena djuret efter det andra. Risken finns att någon verkligen tror på dej och det skulle vara illa för den som tror att ett djur kan få ett bra hem.

När dusedan skriver på de olika sajterna, så FÖRSÖK åtminstone att låta bli att provocera, som du har gjort inne på Råttor. ALLA djurägare är känsliga, när det gäller djuren. Vi blir helt enkelt rasande när någon håller på som du gör och då finns risken att vi skriver sådant som egentligen inte ska skrivas i ett forum. Så var snäll och TÄNK lite, innan du gör på det viset!

Jag har läst samtliga inlägg som du har skrivit och jag har baxnat över att du har tillåtits skriva som du har gjort.

Destany
0

har oxå kollat runt lite nu o hon e bara ute efter att provocera.. det hon skrev på råttor i fokus borde hon skämmas riktigt för så skriver man bara inte.. nej jag tycker att hon verkar himla barnslig o ska absolut inte ha några djur för hon kan inte ens ta hans om sig själv.. mitt förslag e att vi ignorerar henne så för svinner hon nog snart för hon e ett TROLL enda ut i fingerspetsarna!!

Erika91
0

Jag har läst många artilar som hon nu skrivit och jag kan inget annat än att skratta!

Inlägget är låst för nya kommentarer