Jag med!

Hemskt det som händer i Burma! Så det blir en röd dag för friheten här oxå!
Bär inte rött pga av att jag saknar röda klädesplagg. Tänker dock mycket på dem i Burma.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Jag gör det oxå
Ja jag duschade och klädde mej , det råkade bli rött.
Har mycket röda kläder
i min garderob.
Tänker oxå på dem.
Jenna

Nej, jag hade missat hela Röd-klädsel-grejen, så jag blev lite ledsen när jag var i skolan, blev informerad och insåg att det var försent att springa hem för att byta om.. och nu är jag ju hemma igen..
Fruktansvärd vad som händer där. Varför kan inte människor leva i fred?
Lite bakgrundinformation:
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hade jag vetat om det hade jag tagit den röda tröjan som jag tänkte…
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Självklart. Ska försöka ta mig ned på stan och delta i manifestationen också.
Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se

Ville det, men har inte röda kläder. Stöder dem dock mentalt på alla sätt jag kan. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Jag har inga röda klädesplagg så tyvärr kan jag inte visa mitt stöd på det viset.
Håller med Lena, har mig veterligen inte ett rött klädesplagg i min garderob…. Jo, röda tights, men dem visar jag mig inte i offentligt… Men symapatiserar till fullo
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Tycker det är fruktansvärt vad som sker mot fredliga människor i Burma.Hade dock ingen aning om detta med röd klädsel i dag innan det skrevs här.