Om mig och mitt stödhem
Hejsan alla!!
Nu ska ja berätta lite om mig… Ni som fortfarande tror att ja e hemsk (efter en hemsk sak ja skrev tänker inte dra upp det) men vill bara säga några saker. Så det känns bra för mig. Hoppas ni orkar läsa.
Jag tog kontakt med KKS och några andra när ja ville börja bli stödhem. Hade ingen aning om att det fanns sååå många hemlösa katter i detta landet. Men i alla fall fick ja hem 10 st katter från KKS ganska snart efter att ja anmält mig. Och egentligen skulle ja bara bli stödhem för en familj men ja hade köpt en massa kattsaker och har mkt plats så jag tog emot en familj till som bott under en trappa. ( jag hade då två stycken egna katter plus 5 st kattungar)antar att ja alltid varit en sån person som vill göra nåt men aldrig gjort nåt och ja hatar mig själv för det. jag borde gjort nåt tidigare! Alla katter utan två stycken har nu fått nya hem, jätte bra hem!! Alla har skickat kort och jag har haft kontakt med alla efteråt.
vet inte om alla här läste att ja skrev om Maja men ja ångrar mig nåt fruktansvärt (ni som inte tror mig kan ringa min sambo) han har fått stå ut med mycket det senaste. Jag har haft mycket problem med min familj (ingen ursäkt) men jag trodde ärligt talat inte att man kunde må så här dåligt som ja gjort. Jag har helt enkelt inte klarat det som hänt runt mig. Allt har hänt samtidigt. Och det blev katastrof. Känns som att ja har gråtit i evigheter… men nu börjar det kännas bättre och mycket tack vare mina små älsklingar Iza Selma Tussi Texas Elvis och Nova. Utan mina djur hade ja inte velat leva. Det kanske låter konstigt men det är helt sant… Utan djuren vad skulle man då göra?
Nu ska vi i alla fall snart flytta… och sen får ja se om ja blir stödhem. Vill inte bli en hemsk stödhems sak som ingen gillar…
Tack alla som brytt sig.. och alla ni som stödjer mig med KattBladet!!!! jag tycker det är så roligt att göra det och att ni gillar det!! tack igen!!
Vill tillägga en sak… Ja har läxat upp ganska många om katter. Vad dom ska kosta och varför man ska betala för en katt m.m! Förhoppningsvis har man lär några… Jag vet att alla ni där te nog gör samma sak och vill bara säga
"Ensam är stark men tillsammans kan vi flytta berg:)"

Jag har ju inte läst den diskussionen, men i mina ögon så är du en sann kattvän och har alltid varit det här :)
#2 tack:) bra att du inte läst gör inte de heller… idiotisk ja var då!!
Sopia, jag gör fel och dumma saker hela tiden, antar det gör alla. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Men du borde väl fattar att det inte gör något. Idag är en ny dag. Det är bra om man lär sig något -just genom sina fel, men det gäller att se framåt. Jag är glad att du finns!!!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Man skall se framåt, man kan inte ändra det gjorda men man kan påverka framtiden. de alldra flesta mår dåligt nångång och då är det svårt att tänka innan handling. roligt att du mår bättre nu!
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Samma från mig. Men nu var väl även Gosan och Maja utplacerade också, efter vad jag förstod?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....