Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 409 ggr
evamojje
0

Busan & Mojje på facebook

*s* Jag satte upp en sida på FaceBook för Busan och Mojje för 2 dagar sedan och dom har redan fått flera kattkompisar *L*

Kul att se att det inte bara e jag som e fånig *s*

gå in och kolla på

Katterna Busan och Mojje

Inte bara för att vara fånig utan för att ha fler plattformar att göra sig hörd ifrån.

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

evamojje
0

Man måste tydligen vara medlem oxå för att kunna se sidan.

Men jag kan rekomendera FaceBook det är faktiskt roligt. Jag bojkottade den länge men nu så e jag såld *s*

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Pelusa
0

Hrm… vi har pokat dig Cool

HannaAkutgruppen
0

Men vet ni inte att man kan gå med i catbook i facebook? ;) Jag har mina katter på Catbook och mina hundar på dogbook ;)

evamojje
0

#2 har du vem e du då?

#3 Jag såg det efter att jag redan hade gjort deras sida *s*

Miss_Kitten
0

#3 Hur kommer man till catbook då? Måste man först skaffa konto på facebook??

evamojje: Vad handlar facebook om? Vad kan man göra?

Sidentass
0

Tyvärr kan jag inte se några bilder eftersom jag inte är medlem där..men har faktist haft tankarna på att undersöka det mycket omtalade facebook…rätt vad det är sitter man väl där o ställer ut sina pälsklingar också;-)

Hawknestgrove
0

Nu har jag också gått med…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Pelusa
0

Qué….

Cool

evamojje
0

Snyggt Pelusa *s* nu vet jag vem du är.

Jag tycker att facebook e ok att ha som sida för katterna men för egen del så funkar bloggen men det e ju kul att man berättar genom katterna så att säga.

Många är ju helt sålda på att umgås med sina vänner där men ja vet inte det e som sagt ok genom katterna då är det riktigt kul att läsa *s*