Mera "Mozart" och "My"
Här kommer vi igen och visar upp oss! Vi växer och busar och äter allt och då menar vi allt! Mozart åt upp en dammtuss…blä…ostbågar oxå gott! Matte tog den sa att det inte var nyttigt för små kisar..hmpf…Trampade i Nicklas Pizza gjorde My..hi hi..Leka med Ludde i Tunnlen gör vi om nätterna och det är såå roligt! My här…

#8 Bilden är ju underbart. Jag sparar alla fina kattkort i en mapp och nu finns de med!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Åh vad roligt att ha en mapp med kattkort. My och Mozart är jätteglada att dom får vara i den mappen

Å, vilka raringar!
Ååååh, vilken bildserie! Tack för att du delar med dig! Jag blir så varm i hjärtat av att dom fick flytta tillsammans, och till en sån DJURVÄN dessutom! Dom har verkligen haft tur!!

Härlig bildserie på jättesöta katter….. 
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Som sagt, bra att de fick komma till samma hem. Söta tissar!
Underbara bilder! Tack!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

#14 Jag ångrar inte en sekund att jag tog hand om båda, dom är som ler och långhalm. Ja Min mamma gillade inte att jag tyckte mer om djur än människor, hon fick inte ens slå ihjäl flugor eller andra kryp, så hon plockade dom med händerna och släppte ut dom, för att jag inte skulle bli ledsen :)
#19 Tack Morgan för att du bestämde dig för att de fick bo hoss oss. Både mina barn och mina andra katter och jag älskar dessa ljuvliga varelser. Men nu får jag nog snart tänka på kastrering, det är ju en hona och en hane. och dom lär väl inte bry sig om att de är syskon. Dom är ju 5 månader nu. När bör jag kastrera dom? Någon som har svar på det?

#21 Egentligen kan du kastrera bägge redan om en månad då de är 6 mån, allra helst Mozart, läs på kontrakten du skrev under ;-)

Helt ljuvliga….

#23 ups, yrkesskada, stämmer det du skriver men kastrera du dem fr o m kommande månad samt två månader framåt.

Vilka underbara bilder :D
Det syns att My och Mozart kommit rätt :)
#6 Vilka stora tassar Mozart har :)

Risken är stor att de inte bara ligger och gosar så länge till. det är ju olika på när katter blir könsmogna..
Jenna (ler)

Ingen som vill gissa?

HUR skall man kunna gissa det? =) Två så otroligt lika ryggar! Men den högra verkar ha längre svans så jag gissar att den högra är Mozart…?
En klart urmysig tråd!
Mina små huliganer var könsmogna redan vid fem månader…
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Den vänstra är My…
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

Rätt gissat Simson! Grattis du har vunnit en virkad kattleksak vad det blir får du se när den kommer till dig. Pm:a mig adressen.
Dom kastreras snart Mozart nu i oktober och My i November. Ska ringa till vetten nästa vecka.

Okey David helt rätt! Eftersom du gissade rätt på My har du vunnit andra pris! Du har oxå vunnit en kattleksak!

Nej vad KUL!! Du som är så duktig med virkkroken!! NU blir jag glad! 
Jag tycker #3'ans kort är bäst! Hänga sig i gardinen så där! Fniss!! Visa inte mina huliganer bara! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady