Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettmedia
Läst 2073 ggr
[Cuyo]
0

Djurens Samarittjänst i Gråbo

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! idag blev det en resa upp till Djurens Samarittjänst i Gråbo och hälsa på Elsie och det ska bli roligt för det var ett tag sedan jag var där. Det här skrev jag i morse och nu har jag varit där.  Jag vill säga att den här damen har en vilja som man nog måste beundra mer än en gång mina vänner,för den insatsen hon gör för dom här katterna hon är enastående tycker jag av en människa i hennes ålder. Så jag vill bara säga att jag beundrar henne för det hon gör för dessa utslängda och hemlösa katter och vi har många skadade i trafiken som hon oxå hjälper  med att betala för deras undersökning hos en Veterinär,och som alla vet så är ju inte det billigt men det tar vi en annan gång.  Men vi hade mycket att prata om,och det var ju katterna och hur mycket hjälp hon får idag.  Vi har ju Linda som är den som gör det mesta jobbet där idag,men hon har till sin hjälp av 4 personer som hjälper till med städning när det behövs,för rent och snyggt är det vill jag lova .  Jag har mer att skriva om men inte idag tack,så vi hörs säkert mer om det här Katthemet .                      Hälsar en som bryr sej om djuren idag Mogge  PS Det finns 16 bildet på katthemmet visa Katt-Bilder.

Hawknestgrove
0

Sån mysig liten kisse1 Var det den du nästan föll för att ta med hem?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

[Cuyo]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja det var den Gunilla,men vi har ju vår junior och så länge han lever blir det inte någon ny,men det är frestade många gånger när man ser en sådan här liten krabat

Hej Cuyo