Stödhem för flera föreningar?
Hur många här är stödhem för fler än en förening? Hur ser föreningarna på detta? Frågar eftersom jag nu är stödhem åt en förening, men gärna vill hjälpa en annan också…

Jag har också tänkt på att vara jourhem för flera, fast kanske inte samtidigt. Enda problemet jag ser är väl om en jourkatt från en förening skulle lyckas skada en jourkatt från en annan förening. Om man tar in jourkatter från flera håll samtidigt vill säga. Hur föreningarna ser på det vet jag inte dessvärre..

Jag är faktist jourhem åt flera.. Dok tror jag inte dom vet de.. Men de spelar mig ingen roll..
Huvudsaken djuren får all hjälp dom behöver!!
Det borde inte spela någon roll!!!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Om ni säger det så får jag tro er på ert ord :D. Jag ska bara tjata litegrann på sambon att tre stödkatter är lika okej som två ;).
jag är stödhem både åt kks och göteborgs katthjälp. de vet om det båda två och verkar uppenbarligen inte ha några bekymmer med det. det bästa är nog att fråga föreningarna det gäller…

Absolut, tussilago :).