Ang. Katthem Kattfoten
Är det någon här som har varit hoss Kattfotens katthem? Om ja, kan du berätta om hur det såg ut? Smutsigt eller ej, sjuka katter eller ej mm?
Har pratat med föreståndaren på katthemmet och vad jag förstår har kommunen motarbetat katthemmet från dag ett och att kommunens personal hos miljö och hälsa har olika uppfattningar om hur inspektören har gått till väga. Jag vill veta mer om det här fallet och har begärt anteckningarna hos kommunen.
Så om någon har varit hos katthemmet, berätta!
/Miranda
Jag ser ett problem med den här tråden, och det är att de som berättar om sina negativa erfarenheter riskerar åka dit för förtal.
Har du möjlighet att åka ner till Halmstad själv Miranda1, så är nog det det bästa alternativet.

om man är rädd för förtal går det bra att PMa mig! Har läst många positiva inlägg i katthemmets gästbok faktist, därmed inte sakt att allt är frid och fröjd där.
/Miranda
Just sådana här diskussioner är bra, men för säkerhets skull så kör dem utanför själva forumet. PM:a i stället, så finns ingen risk för just sådana saker.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Jag instämmer med föregående talare. Det är bättre att ni skriver om detta privat till Miranda. Det kan bli lite känsligt annars.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Jag har varit där och av vad jag såg hade katterna det bra. De hade vatten + mat + leksaker samt var i tillräckligt stora burar med oftast en kompis.