Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 851 ggr
Ankie
0

Hot om avlivning på blocket igen.

Återigen en katt på blocket som avlivas om inte ett nytt hem hittas. Han är fem år, kastrerad och kommer att avlivas om inte ett hem hittas före september. Se på blocket Gävleborgs län, Rambo heter katten. Bild finns på den fina katten. Ja det är ju sorgligt med dessa avlivningar..

Erika91
0

Fy att människan tar till dessa hot

Mymlan
0

Varför skaffar folk djur?

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Jenna-Gun
0

Jaa, varför skaffade de katten?

Phu så tröttsamma folk är.

Jenna:/

anniii
0

Fy tusan! Är det verkligen tillåtet på Blocket?

vanessa
0

Tror inte att det är tillåtet. Ni som läser Blocket kan väl kolla det, och i så fall anmäla annonsen. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Alexej
0

Nej, avliningshot är förbjuden på Blocket.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

vanessa
0

Då kan den som hittade annonsen maila Blocket så tas annonsen bort. /Vanessa

Ankie
0

Usch vad händer då med katten tror ni? Avlivar de honom då ? Fy vad hemska människor det finns.

Hawknestgrove
0

Jag fattar inte, varför de överhuvud taget skriver det. JAg katalogiserar det som värdelöst vetande.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

LinaK
0

Konstigt att blocket överhuvudtaget godkänner en sådan annons. Dom är ju så himla petiga med övriga annonser om man lägger ut möbler och sånt. Men kattannonser granskar dom inte lika bra :S
stackars kisse!

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Ankie
0

putt, ingen? Usch vilket vansinne detta är. Tänk om man kunde hjälpa ala dessa kissar…Ledsen

Ankie
0

Jag skickade ett meddelande till ägaren till missen om att det kan ta tid att hitta ett hem och att jag inte tyckte att avlivning  var det bästa alternativet. Jag fick inget svar tillbaka. Det är ju snart slut på september. Vad kan vi göra? Finns det något, jag känner mig så hjälplös, vill så gärna rädda denna misse. Ledsen

Alexej
0

Vi kan inte hjälpa alla katter, tyvärr. Och en avlivning går på ägarens samvete, inte vårt. Jag önskar bara alla som avliva sina djur pga bekvämlighet, lathet eller dumhet att deras samvete vaknar nångång och de inser vad de har gjort.SkrikandesGråter

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Tezza
0

Ja sånna här gånger önskar man verkligen att man hade plats och tid för flera djur….

vanessa
0

Kontakta Blocket och berätta om avlivningsannonsen, för de får inte ha det i sina annonser. Sedan, det är så att man vill hjälpa alla, men det går inte. Hur gärna man än vill.

Däremot kan man ge råd om att sätta upp lappar i affärer, annonsera lokalt med mera. /Vanessa

Ankie
0

Nu har jag anmält till blocket. Annonsen var fortfarande kvar och sep är snart slut det kanske dyker upp en ängel då.. Man vet aldrig.. Hoppas kan man alltid göra