Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: kattprat
Läst 277 ggr
evamojje
0

Eva, Mojje & Busan tittar på världen

Jag håller på att bygga en ny hemsida på det lite mer användarvänliga Wordpress.

Där jag, Mojje & Busan skriver om allt och inget men mycket om katter *L*.

Hoppas att ni kommer förbi och lämna gärna ett avtryck i Gästboken eller kommentera eller båda delarna *L*

Eva, Mojje & Busan tittar på världen

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Erika91
0

Den är ju jättefin! Glad

evamojje
0

Tack den är fortfarande under uppbyggnad men den tar sig *L*

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Simson
0

Jag gillade katten Gro!! Vilken underbar personlighet!!! Skrattande

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Lena
0

Vilken trevlig sida du gjort Eva! Den ser mycket inbjudande ut. Önskar jag själv hade lite mera tid att göra något liknande. De skrev att den var användarvänlig. Innebär det att vem som helst kan klara av att skapa en sådan sajt eller vad tror du?

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Jenna-Gun
0

Lena du har en sida på Space som är hur enkel som helst att fixa till.

Alla som har en hotmailadress har en sådan automatiskt.

Jenna

Här är min

evamojje
0

#4 den är jätte lätt att göra och den är oxå tillgänglig för alla vilket inte space är. Där måste man ha ett net-id för att kunna lämna kommentarer. Jag hade space tidigare men tröttnade på att den hängde sig och det vart svårare att nå ut till alla, för respons är ju en del av allt då jag med min sida iallafall försöker att skapa en diskussion.

Tack för att ni gillade den *L*

Jenna-Gun
0

Beror på vilka inställningar man tillämpar.

Gillar den .

Jenna