Fluffboll? Snöleopard? Nej, det är bara ....

Vilket sagolikt vackert kort på lika vacker katt! Namnet Nelson Maräng var lite roligt! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Ja, det är jättekul att få nya kort på avkommorna, så man ser hur de har utvecklats.
De tyckte inte att han lyssnade till Nino, så det blev Nelson (det var fint tyckte jag) och Maräng för att Marrón var lite svårt att säga, tyckte de. Söt som en fluffig maräng 

Nemen gud vilket underbart kort!
Katten var ju helt underbar!
Och jag håller med Simson att Nelson Maräng vart lite skoj :)
gud vilken söt katt. påminner om en av min syrras ena katt, syrran är maggan47.

Jisses vad han är vacker!!

Tack! 
Ja, jag är stolt över honom. Han är faktiskt ganska fin.

Ganska fin??? Då tycker jag du får titta en gång till! Han ÄR sagolikt vacker!! Stolt är bara förnamnet på vad du skall vara! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Men något så vackert.
oj jag blir alldeles till mej.
Pussa kissen från mej
Jenna:)

#9 Ja, du har rätt. Nu tänkte jag ju rent rastypiskt och så. Jag har blivit så petig med detaljer på skogkatterna, men det ska man ju vara då det gäller avel, så man så småningom får fram katter som ligger så nära rasstandarden som möjligt. Men visst, han är inte alls illa. Härlig utstrålning och visst har han kvalitéer. Han är en vacker katt 

Håller med Simson, inte ganska fin utan mycket underbar! :D

#10 Det kan jag inte för han har flyttat. Men jag är övertygad om att han får många pussar av sina ägare. Han har det jättebra hos dem och han är mycket älskad.
Sööööööööööt!

Vilken snygging
#6 Guuud vilken skön bild!! *fnissar* får jag lägga in den i min blogg??

#15 Håller med,en riktig snygging!
helt underbar katt, och som sagt Solweig Flisan och han är lika, men säger igen, vilken utstrålning Maggan47

#16 Javisst. Men skriv gärna in hela hans namn S*Sagolika Nino Marrón samt att fotografen är Malin Lindell 

Vi ska förresten förhoppningsvis snart få nya kattungar, som vi tror ska kunna bli jättefina. Tiffany är parad med en ursnygg hane.
(Det är en mkt. välplanerad kull med reggade skogisar med stamtavla vi talar om nu och det är dessutom en "beställningskull", dvs. jag har intresserade som står på kö. Bäst att berätta det).

åhhhh..vilken vacker misse! man får ju kollringar längs ryggraden när man ser dessa bilder..o den sista..ja..jisses..man smäller av!! Ljuuuvligt!!

Jag älskar Norska skogkatter!!!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Jag får oooont i ögonen av denna snygging!! Ojojojoj..