Historien om Nisse !
Jah . många av er vet väl att jaag tog hand om lille Nisse över sommaren 2007 . här är en berättelse om honom ! 
jag hittade honom början av sommaren 2007 han var så snäll.
han sprang ut i gatan så jag och min kusin sprang och bärde han till trottoaren då sprang han till ett hus i närheten(det är även skog där) och där var det en skål som verkade vara till vatten så vi upptäckte att han var väldigt kelen och sprang hem (lämnade han där) och hämtade vatten till honom som han drack.. efter ett tag såg jag honom igen och sedan började jag ge honom mat och kattgodis och han fick väl förtroende till mig.. sedan skulle jag fira midsommar i värmland och han fick ju inte hänga med han var ju inte "min" katt. jag visste en dam som kunde mata honom eftersom hon matade många andra, så hon fick ansaret att ta hand om honom. jag åkte dit…jag ville ta in honom men det fick jag inte för mamma, då hon trodde det var vildkatt men sen näär jag sa hur snäll hon var satsade hon på sommarkatt, men han var typ 1 år iallafall ville hon att jag skulle få han att lita mer på mig innan vi tog in honom, dock hann han ju försvinna innan det 
jag ann itne fotografera honom med systemkamera utan bara mobilen och dom bilderna har jag råkat radera
så nu står jag här utan minnen av honom!!!!! jag glömmer aldrig hans sätt att hälsa hans svans som alltid stog rakt upp o hans snälla blick . iallafall.. han åt bara godis UTAN fyllning i.
han var lite kräsen men det fick han vara.. vissa dagar såg jag honom inte alltid men han kom alltid tillbaka.. när jag kom hem sa damen att en tjej tagit honom och satt ut annons i tidningen hon hade ringt och sagt att vi matade han(!) men ja.. tjejen skulle fortsätta söka. .
**varje gång jag tänker på honom rinner tårarna, det är inte "bara en katt" det är ett liv man älskar!!!!
(Skrev oxå denna på zoonen men ändrade lite ;P så ni vet ifall ni läst den där ^_^)**
Hoppas det gått bra för Nisse och att han fått ett permanent hem nu. Fint gjort av dig att du brydde dig om honom. Tyvärr finns det många katter som precis som Nisse inte har något hem.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Du gjorde ett fint jobb! Hoppas bara, att det gick bra för lille Nisse!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Säger som ovanstående talarer här..du gjorde så mycket gott för Nisse! Nu håller vi tummarna för att Nisse ligger o spinner i en soffa i ett nytt kärlleksfullt hem!

Tack allihopa ! de värmer verkligen :)
Nu har jag hittat 2 nya som jag funderar på att ta hand om *ler*