OT. Dagens ros till virkare
Vill på Lotus, Laylas, Spartas och paddornas vägnar skicka ett stort tack och dagens ros till alla de underbara människor som virkar dessa mynta leksaker åt KKS.
Alla missarna här hemma älskar leksakerna och de hälsar med högljudda mjauanden att ni är underbara.
Fem små kattungar som varit ensamma och utsatta för mer tråkigheter i sina korta liv än vad vi önskar något levande väsen under livstider. De har nu tack vare många otroligt kärleksfulla och omtänksamma människor hamnat inomhus, i värmen, med välfyllda matskålar och mycket pratande människorröster. Och som om inte detta vore nog har de tack vare er alla som ställer upp och virkar alla dessa underbara leksaker fått glädjen av att ha sina egna myntaleksaker.
Ni är guld värda ni som virkar, och alla mina bebisar tackar er.

Många tack kurrarnden från oss alla i Älvkarleby :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag tycker också att alla ni som hjälper KKS med virkade kattleksaker är fantastiska. Tur att jag slipper…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Jag hänger på att tassa alla tillverkare
. Tänk vilken lycka era leksaker har gett samt ger till "våra" katter, i dubbel bemärkelse. Då både iform av som nöje (leksak) samt i form av vård (pengar som kommer in när de säljs som går till veterinärvård). Än en gång stort tack!
PS! Roligt att tissarna tyckte om leksakerna 

Såå roligt att virka leksaker när så många tassar blir glada
Ja jag vill också tacka alla som virkar dessa möss!!! Mina katter älskar dessa möss så mycket. Det leks alltid hej vilt med dem här hos mig. =)
Kramar Melinda
Ja ni är många rosor värda.
Kram Jenna

Nu är inte Sverker här, men jag vet att han jättegärna vill ge en ros till alla som virkar KKS-leksakerna!
Jag kan säga att han leker och springer, dunkar och biter i leksakerna hemma, han är helt galen!!
Så det är där hans inköp av kattleksakerna (den största delen för ni säljer ju inte bollar än av skummgummi ;) ) köps. För det är glädjande att se en katt ha så kul och även veta att pengarna går till missar. Oj nu kom jag in och sa min åsikt, så det får bli en ros både från mig och Sverker 

#2: De älskar dem :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

kan bara instämma! Alla katterna här hemma älskar de virkade mössen, humlorna och bollarna!
Vill ge en ros också till den som virkar/stickar nallarna. Mina barn älskar dessa nallar!

#8 Är min granne som tillverkar nallarna (gör även katter) och jag ska hälsa henne detta så blir hon glad. Grannen har även kks-katten Kajsa som jag brukar klippa klorna på. Läs vidare om Kajsa under solskenshistorier
Ja, jag hade gärna stickat katter, men de verkar inte vara några kioskvältare, precis…Eller har jag fel?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Instämmer! Myntamössen är källa till mycket glädje både genom det de inbringar i pengar och som leksak till våra kära katter.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"