Liten smutsig och livrädd...
Där låg hon, i en kylbox längst ned på botten, en liten katt, semilånghårig, gråsmutsig och rädd. Jag tog upp henne(tror det är en hona) bar henne innanför jackan och nu bor hon i dotterns rum.
Chess kallar vi henne, vår nya stödis, när hon ätit och vilat upp sig lite, så skall vi ge henne ett bad, kolla öronen och avmaska.

I en kylbox?!! Jösses! Hittades hon så eller har ni bara fraktat henne så…
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

himmel!
Var hittade ni frysboxen med katten?
Oj…. nu får vi hoppas på det bästa…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Åhhhhh…armaste lilla misse…tackar gudarna för att det finns sådana som du!!!

tack och lov har jag inte hittat henne i boxen, det var en transport, en man som hade hittat henne under en bil, därefter hade hon bott i ett pannrum…smutsen är så ingrodd att hon är gråsvart även efter en gedigen schamponering…fast hon och dottern (hon är snart 5) har funnit varann, hon är litet rädd för mig, men dottern får hålla och hantera henne. Troligtvis har hon inte blivit så väl behandlad:-(
Tur att hon får vård av dej och dottern.
Kram på er
Jenna

Oh vad plågsamt att läsa om den lilla smutsiga katten men så värmande att veta att du tog hem henne, leoochelvismatte. Jätte bra jobbat!
Jag blir alltid så glad att läsa om alla snälla och ansvarsfulla kattvänner här på sajten. Så skönt att ni finns!
/Chrizzan
Underbart gjort! Vilken underbar dotter du har!
Håll oss uppdaterade om hur det går, tack!
Men lilla vännen då! åh, vad snälla ni är som tar hand om henne:)
såg er minsann igår vid bibblan, men tror inte ni såg mig:P jag hade mitt stora monster med mig hihi

Lilla chess har ätit och gått på lådan och det fungerar bra, förutom att en av mina andra katter är så svartis, men det brukar ju gå över :-)
Emma, jag missade dig och vovven…:-(
bilder bilder bilder:D
hur det nu går att missa min stora bjässe:P nej,vi var långt bakom er och han gick fint för en gångs skull=)
Stackars liten! Vilken tur att ni tagit hand om henne nu. Tänk så mycket gripande öden det finns därute.
#11 Underbar vovve du har! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Hur går det med den lilla kisungen? Stackars liten. Hör bara av dig om du behöver hjälp med något. Du är underbar som tog hand om den lilla stackaren. Hoppas det går bra med henne nu så hon återhämtar sig snart. Du får hålla oss uppdaterade här över hur det går med den lilla.
Kramar Melinda