katternas nya stoooora klösträd=)
Är hur uppskattat som helst. och inte dyrt heller, vann det på tyska Ebay för 760 kronor INKL frakt=))
Får jag ha med mig detta till nya hemmet, snäääälla?

Lyxigt!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Ingen ser mig här Mohaha!

wow ett sånt vill jag oxå ha! Maffigt å snyggt var det.
Wilma ligger hellre o myser ute på altanen
Lite närmre=)
Småttingarna visar deras nya busklösmöbel..den e jättekul, o så kan man springe under o ligga i den o klösa=)
Ska skicka efter en nästan likadan Grå istället med tunnlar istälelt för trppor till varadgsrummet..ska göra en homemakeover hihihi

ohhhh så fina bilder..goaste missar..o vilken underbar klösmöbel!! Nu känner jag bara det, gissa om jag blir sugen på¨att skaffa något liknande till mina "troll"…

va bra dom verkar ha det dina katter.jättefint klösträd
Grattis! :)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

nääää.. vi är då inte avundsjuka det allra minsta…*darr i läppen*…
verkar alltså vara bra att kika in på e-bay… är den tyska det bästa fyndstälet enligt dej?…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Vill oxå ha en sån till mina katter!!!
Naquita; jag efterlyser fler bilder på Brumma! =) Vi har ju knappt fått se henne alls ju! Må vara att hon inte är en hittekatt, men hon är ju så vacker så man vill se henne ändå.. Bums bums!!

Jaaa mera bilder på Brumma. Så vacker och så vackra färger, ser hur underbar ut som helst. 
En sån härlig stor klätterställning du har köpt……
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Det var inga dåliga grejjer det där. Du fick mycket för pengarna!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Ohh, avis så det skriker om det.
Vilket fyndpris. Hur fungerar det på e-bay? Kan någon förklara lite för mig :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
hihi ja jag kan starta en ny tråd med Brummabilder=))
Åsa när jag har tid sen kan jag skicka pm och förkalra hur de går till=) detta är mitt andra träd jag köpt inom 2 år och liuka lätt o snabbt varje gång=)

#19 Jag skulle oxå bli jätteglad av ett sånt pm;)
hihi kanske ska skriva en ny tråd istället o förklara hur ni ska göra?=)

Naquita, åh jag vill också veta hur man gör, kan inte ett ord tyska men det kanske går bra ändå, om nån som kan förklarar, som du 

#21 Låter som en jättebra ide tycker jag:)

#22 Använd google translate! :) Du kan dessutom se de tyska auktionerna via t.ex. brittiska ebay.

#24 ok jag kanske ska våga mig på ett försök då

Tack Supermoccine för tipset om google translate!!
Tack vare dig och lite hjälp och stöd från Naquita så har nu även jag lyckats vinna en auktion på en likadan klösmöbel på tyska ebay. Kommer om några dagar. Visade mina kissar en bild på den häromdagen och som blev alldeles lyriska!! 
Vad kul,då får du starta en egen bildtård när det kommit:D just nu hållr jag på med en hundbädd till min vovve, men han är typ xxl o de finns de inte många utav..*s* skulle kosta skjortan i sverige!
Och om nån behöver hjälp med tyska kan jag hjälpa till…!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

mehhn jag då. *snyftar lite och darrar med läppen*
Mina KKS bebisar vill sååå gärna ha ett stort klösträd, de sägar med bestämda mjau ifrån här hemma och hotar att flytta tillbaka till sin mamma eller till bättre stödhem om jag inte åtgärdar att de får mer och bättre leksaker.
KKS leksakerna med mynta i var otroligt poppis men de kräver stort att få ordentliga klösleksaker. De såg bilderna här och vill således flytta.
Alltså behöver jag hjälp att få möjlighet att förstå hur jag gör på tyska e-bay.
*haha, någon som tycker synd om mig som snart blir övergiven av mina stödisar*
Audiatur et altera pars

*avis* vill också ha ett jätteklösträd! Hur gör man-tyska ebay..hm, skall genast kolla!
Åsa, du går in under http://tierwelt.listings.ebay.de/_W0QQsocmdZListingItemList?fcid=192&fpos=&socmd=ListingItemList&sacat=63076&logl=0&gbr=1&_trksid=m37&save=Speichern Där finns just nu 1247 klösträder att välja på.
Jag tror att Euron ligger på ca. 1 euro-8,50 eller 9 kronor.
De som säljer är alla professionella bra säljare, åtminstone som säljer kattsaker där.Antigen man köper direkt med fast pris (sofort kaufen) eller man bjuder (Gebote), Pris- Preis. Versand nach SWE-porto till Sverige. Siehe Beschreibung-porto står längst ner på sidan, när du har klickat på den klösgrejen.
Restzeit-tiden som är kvar vid bjudningen.
Om du har besrämmt dig för en sak, går du längst ner på sidan där står det :BIETEN (bjuda). Du skriver in din bjudning. Då kommer du in på sidan:
Zum ersten Mal bei eBay? Die Neuanmeldung erfolgt schnell und ist kostenlos. Wenn Sie sich angemeldet haben, stehen Ihnen die folgenden Möglichkeiten offen:
- Sie können sofort bieten und kaufen.
- Sie können Artikel verfolgen, die Sie kaufen oder verkaufen möchten.
Under det står: Neu anmelden, där klicka du och kan blir medlem direkt och din bjudning gäller.
PMa mig gärna om du behöver mer hjälp.

Ohh, jag håller på att få slag när jag kollar på alla saker. Nu ska här sparas pengar så de inte ringer upp Naquita och ber om förflyttning. ;-)
Audiatur et altera pars
Haha du är för rolig Åsa haha! Du är störtskön alltså haha. Men du behöver inte oroa dig, paddorna ringer i smyg hem till mig varje dag och berättar hur de har det. Och de har det så bra sååå säger de. =) De säger att de och Spartacus har bildat en sådan bra pakt tillsammans haha, de är stolta över sin lilla arme. =)
Kramar Melinda
hihi..så de e svartis:P

#33: *viskar* Paddorna här. Du skulle inte skvallra på oss, vi hade ju nästan fått matte dit vi ville. Men visst stämmer det, vi är en superpakt här hemma.
Mer telefonsamtal kommer när matte sover (vilket hon gör sällan visserligen. Och vilket sjå vi hade att lura ur henne lösenordet så vi kan använda husses dator inne på rummet vårat.
Audiatur et altera pars

#34: De är ruggans svartsjuka här hemma. Och hotar med både det ena och det andra. I dag bjöd jag dem på rå fläskfile för att göra mig sams med dem förrutom det vanliga med Mjau blötmat och laktosfri grädde, men det hjälpte föga. De bara sitter och suktar över klösställningen vid datorn och mummlar om övertagande och lösen till kontot och sådant. :-) Hörde nog Sparta öva lite på något som kunde vara tyska också.
Audiatur et altera pars

vilken fin klösgrej. helt otroligt. en sån skulle man ha. när man ser sånna skulle man verkligen vilja vara katt själv. :)
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Haha ni är smarta ni paddorna!!! Men jag säger ingenting till er matte om det här. Det är vår hemlis!!! *blink* =) Men er matte är så snäll så hon kommer nog snart att skaffa det underbara klösträdet åt er. Jag ska hjälpa er att övertala henne till det. =) Och tänk då på hur snäll er matte är som skaffar det och all mat hon ger er. Att hon faktiskt inte är så farlig. Så ni kan lugnt låta henne klappa er och ta upp er och så. Det är så mysigt att gosa med människor!!! Prata med Lotus och Layla lite så ska ni få höra att de tycker om det. =) Ni behöver inte vara så rädda och springa och gömma er.
Kramar
Tack LAndfreak, för infot om E-Bay… Det vore nog inte dumt, med en särkild tråd om det, eller varför inte en riktig artikel?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
ja, jag kan försöker det. På katter nu finns det många trådar angående tyska ebay.
Skrev på hemmet.ifokus till någon som söker en stor tavla om denna tråd (vill också ha):
http://stores.ebay.de/wop-gallery_XXL-Formate-uber-2-Meter_W0QQcolZ4QQdirZ1QQftidZ2QQtZkm
Min favo:2*1 m

#39: Ja en artikel om det, så fler kan se och lära sig använda det. Tänk vad många glada missar det kommer bli runt om i Sverige då :-)
Audiatur et altera pars

Puttar upp denna så fler kan hitta ett underbart träd åt sina älsklingar
Audiatur et altera pars
Landfreak59: När jag fått en ny lägenhet och förhoppningsvis har lite mer utrymme kommer jag absolut utnyttja dina tjänster! Katternas, hmm, 6 träd måste jag ju utöka… Saknar ett jääättestort.
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

Väntar fortfarande med spänning på att min stoora klösmöbel ska komma! Fick ett mail häromdagen från säljaren på tyska ebay om att det iallafall var skickat nu så det kommer nog den här veckan!!
Hoppas hoppas!! För våra kissar här hemma börjar bli otåliga och frågar varje dag när det ska komma. Speciellt den lille pigge Diesel som fortfarande har massa bus och energi att göra av med när de andra två äldre har tröttnat.