Hittekatter iFokus

Hittekatter

Läst 710 ggr
Faxlin
0

REDOVISNING AV INSAMLINGEN

Hej allihopa. Jag vill redovisa för er hur det går med insamlingen. Och har valt att starta en egen tråd om detta.
Jag kommer för varje krona som kommer in redovisa när och beloppet. Jag tror ni alla känner igen eran summa. ;-) Eller kan härröra det från erat egna datum. ;-)
Kommer fylla på tråden allt eftersom.

Idag har jag fått in:
200:-
3/9-07
50:-
4/9-07:
5/9-07:
100:-
7/9-07:
100:-

Viktigt har några poster där det inte står om det är till iller eller katt. Snälla om någon av er har satt in utan att namna katt kan ni pma mig något som gör att jag kan utröna om pengarna ska hit. Tackar i förhand.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Så redovisar jag även utgifterna. :-)

158:- tågbiljette (har jag betalat till Hanna)
178:- tågbiljett  (har jag ej betalat ännu)
499:- 10 kg RC Kitten
79.84:- 8 burkar Mjau blötmat
80.70:- 6 tetra med laktosfri grädde

Sedan har jag köpt annat som sand, nya skålar, lite gosefiltar,leksaker  och sådant. Men det har jag inte ens kvittona kvar på så jag tar inte med det. :-)

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Nu har jag uppdaterat och ber er läsa i start inlägget igen för att få alla uppdateringar.

Mvh Åsa och bebisarna

Audiatur et altera pars

essut
0

Jag tycker du ska ta upp alla utgifter du har haft, även såna som du inte har kvitto på. Vi litar på dig helt och hålletGlad

Hawknestgrove
0

Flera kan väl skänka lite???? Som du ser, så hade jag inte råd till mer, har haft en tuff månad nu, (studielånet och teleräkningar9 och så ger jag ju regelbundet en del på annat håll, bl a Fonzie, Amy och Siri, med det blev det det blev….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Faxlin
0

Gunilla alla bidrag är lika välkomna. Och jag lovar att jag kommer använda pengarna för att göra deras vistelse här så bra jag bara kan. Tycker det är beundransvärt att du kunde ge dem en summa i alla fall. Och det var inga problem att hitta på din slant även fast du inte skrivit något :-)

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

#3: haha, fast om man bortser från sanden så var det andra saker som mer ökar på trivseln liksom. Lite mys saker och gömställen och så filtar och leksaker. det känns inte som om jag kan ta med detta. ;-)

Audiatur et altera pars

Jenna-Gun
0
Faxlin
0

Så har jag uppdaterat igen :-)

Audiatur et altera pars

Hawknestgrove
0

Jag hänger väl på då, för flera små bidrag…..

storAnnette
0

Jag skickar en peng snart.

Faxlin
0

Utgifter:

155.50:- skabbmedel
155.50:- skabbmedel
100:- utskrift av skabbmedel
359.20:- kattsand

Audiatur et altera pars

Hawknestgrove
0

Puttar upp, för flera små bidrag…..