Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: övrigt-kattrelaterat
Läst 662 ggr
Naquita
0

Hemlös dräktig hona behöver hjälp!

http://www.blocket.se/vi/13378093.htm?ca=22_s

har mailat henne och frågat om lite mer info. Någon som kan förbarma sig över denna sötnos?

modellflickan
0

Åh nej jag har tyvärr inte plats! Stackars hemlösa kattmamma. Vad händer om ingen kan ta in henne?? Ska hon föda ute då?? Stackars liten!!

Alexej
0

Bra annons, hoppas hon får ett bra hem!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Sidentass
0

Åhh..detta är ju akut..bor nog lite långt ifrån för att kunna vara jourhem…finns någon lite närmare???

Naquita
0

jag har ju så många nu,och vedbodafamiljen ska ta upp ena walkinclaseten i två veckor ungefär:(( någon??

Lena
0

Och vi väntar på vedbofamiljen. Hoppas någon annan kan hjälpa den här underbart söta blivande lilla kattmamman!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sidentass
0

I och med att vi har så många katter skulle jag kunna hjälpa denna misse i ett akutläge om det inte finns plats hos någon annan som kan ha henne och ungarna under längre tid…synd om hon ska behöva flytta..men om det inte finns någon annan lösning så ska jag ta o prata med min sambo..visserligen hade vi tänkt att fara till örebro o hälsa på min far nästa helg..en resa som blivit uppskjuten flera gånger om..men om det verkligen krisar för den här kissen kan man tänka sig att vi tar en kortare tur dit..men som sagt..en fördel är ju om misse kunde få ett permanent hem o slippa flytta runt…vi har ju som bekant åtta katter hos oss redan..

Sandrad
0

Men i annonsen står det att hon är nykastrerad? Inget om att hon är dräktig???

Alexej
0

Nu har de ändrat annonsen, kanske gjorde det underverk med ditt mail, Naquita? Och ändrat priset från 100 kr. till 800 kr.Glad

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Naquita
0

Men jo vad kosntigt attd e ändrade det så..kanske hade de inte hunnit till vet. när de la ut annonsen men att de kastrerade henne ändå..skumt=/ för annonsen lades ut för 3 dgr sedan. hm….=/

Mymlan
0

Dräktig? i annonsen stod det kastrerad, har jag missat ngt?

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Naquita
0

#10 de har ändrat annonsen under dagen. tidgare stod att hon var hemlös,dräktig och skulle ha närsom=//

Mymlan
0

Kanske lättare placera då den är kastrerad men om det är lugn o köparen får en kull ungar.. I annons kan man ju skriva vad som helst..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Lena
0

Konstigt som sagt att de ändrade annonsen så helt plötsligt? Hoppas det stämmer att hon blivit kastrerad, vore ju kanon i så fall.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Naquita
0

för på bilden har hon ju helt kalrt en mage…=/ bara de inte lurar köparen

Engla
0

Hrm…jag tycker att det låter skumt, måste jag säga.

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

David
0

Nog ser hon dräktig ut allt. Är det samma bilder som i första annonsen? Du kanske kan ta en ny kontakt och se vad du får för svar?

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

supermoccine
0

#16 ja det är samma bilder.