Pengar till Kastration av golfkatten Bullen
Som ni kanske läst här på forumet är nu äntligen Bullen, katten som levde på en goldbana och t.o.m blev skjuten mot, inne i värmen. Han har ett hem som väntar på honom i Skara hos Landfreak59.
För att underlätta för Landfreak59 (som redan har en massa kissar) tänkte jag kastera Bullen innan han åker iväg (vilket han gör om 1½ vecka) men har tyvärr inga pengar själv att lägga på detta.
Så godhjärtade forummedlemmar, skänk en slant till Bullens kastration genom att pm:a mig så ni får mitt kontonr.
Ja, det skulle underlätta mycket för mig, framförallt vaccineringen. Just nu ser det lite dåligt ut med pengar, åkte dit för fortkörning (1.gång på 17 år
) och jag måste fixa min bil.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

oj! fortkörning, en av mina rädslor, jag lyckas allt för offta missa skyltarna för att jag tittar för mycket på hastighetsmätarn,,, inte kul…
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Neh, 3000 kronor fattigare.
Men det hade kunnat vara värre (körkort). Jag har alltid problem att köra lagligt…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

*puttar upp och lägger in en bild*
PM:at dig igen. Kontonumret funkar inte
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Han blir säkert bra kompis med min Gustav, en genomsnäll katt som skulle avlivas pga att han vägrade gå på kattoalett. Här går han ut och är lycklig.
Hallå, kan inte få kontonumret att funka!!!!!

Har lagt in bilden i inlägget samt PM:at dig……………..
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
yavanna, jag kan inte sätta in pengar!!!!!!

Hmm, det är mystiskt detta, för jag har dubbelkollat och där är rätt nummer. Om det inte funkar för ngn annan heller så får ni min sambos konto nr, men det är mkt längre o krångligare 
Oh vad söt Gustav är! O så lik han är Bullen!

Jag har satt in pengar, och det gick bra enligt min bank..

Vad bra :) Kanske bara Gunilla.Hs bank som krånglar lite?
Landfreak, vad ger du dina katter för mat? blöt- eller torrfoder? Just nu får Bullen nämligen Mjau för han hetsåt så, men om du använder torrfoder så kan jag börja vänja honom vid det (våra andra tissar får torrfoder).
Jag har både och. Torrfoder dygnet runt och burkmat på morgonen eller när de nu kommer in.

Okej, men då ger jag Bullen lite torrfoder iaf, så han inte tycker det är konstigt sen (inte för att jag tror det, han verkar gilla allt ^^)
Hehe, Yavanna hade skrivit fel nuffra! Men nu har jag pillat in en femtiolapp!!!!

#0 Har PM:at dig!

Tack alla för bidragen! :D
Vad som fattas kan jag sedan skicka över.

Har satt in en hundring nu.Kissen verkar så fin!
Bullen är jättefin! Han ser så nöjd och belåten ut där på fotot.
Puttar upp för insamlingen!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Tack så jättemycket alla som bidragit! Bullen tackar så jättemycket :D Vi har redan pengar så det räcker till kastration (och vaccination), så jag ska beställa tid idag.
Tack!
tack till er alla!

Så då var tid beställd, åker till veterinären på tisdag :)

Vad bra!
skickar också en hundring, blir väl till matkostnad då Maggan47
Vad goa ni är!
Ja, det som blir över, får vi väl sponsra LAndfreak för soppapengar….Det är ju en bit till GBG från Skara…

PMa mig oxå så ger jag en hundring till soppa. Jag vet hur mycket det är värt att få hjälp med transporter.
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Pengar till soppa är väl bäst att de går till landfreak59 direkt? Jag kommer ju inte köra :)