Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbilder-filmklipp
Läst 2031 ggr
Lena
0

Vårat hus i Mellerud!

Här kommer det några foton på vårat hus i Mellerud. Vet att jag lovade visa några, men sedan har det inte blivit av.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Lena
0

Här ur en annan vinkel:

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Lena
0

Ytterligare en variant, det finns en del ogräs i landet som ni kan se…..:

Lena
0

Vi har en kul terass också som är gjord av gamla överblivna fönster. Det är som en blandning av terass och växthus.

Lena
0

Här är en annan vinkel också på huset, säga vad man vill men det är många vinklar och vrår:

Lena
0

Huvudentrén:

Lena
0

Omgivningarna; Sunnanå Hamn vid Vänern

Lena
0

Vita Sannar, Vänern

Engla
0

Jättemysigt. Jag älskar sådana hus. Ni måste stormtrivas! Har ni renoverat mkt på det?

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Lena
0

#8 Vi har inte hunnit göra så mycket ännu. Det vi väntar på nu är att få taket omlagt. Det har varit svårare än vi väntat oss att få tag på hantverkare. Tyvärr är det vackra skiffertaket inte i något vidare skick, vi måste därför byta ut det mot annat takmaterial.

//Lena

Engla
0

Kommer ni att göra något invändigt?

Sidentass
0

Ni bor ju helt fantastiskt…vilket drömhus ni kommit över:-)

anebit
0

Vilket drömhus och drömläge.. Ett stort GRATTIS……….

Superfin veranda/växthus…..

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

storAnnette
0

Verkligen fint!

marieborg
0

jag vill oxå bo så!!!   superfint Lena!!

Alexej
0

Drömhus för en snickare…Flört

Nej, allvarlig, det är ett jåttefint hus. Tråkigt och kostsamt det med taket, men det är nästan det viktigaste på ett hus.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

rulda
0

vilket underbart hus! Där vill jag också bo!

vanessa
0

Vad fint ni har det. Känner att jag blir lite avis, för jag älskar att planera och fixa. Fast är inte så bra på själva fixandet, fast hjärtat är med :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

karins
0

Så fint ni bor! Vill oxå bo så fint!

siberlina
0

jätte  fint hus, där  kommer katterna att trivas

MariannE11
0

urfint o mysigt…. lycka till med att få det i ordning….

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Lena
0

Vi kommer att göra så lite som möjligt invändigt. Det är det som är grejjen med det här huset (tycker vi) att så mycket av det gamla är kvar. Istället blir det att koncentrera sig på underhållet. Taket är ju som sagt kanonviktigt. Tyvärr är det assvårt att få tag på hantverkare. Har sökt sedan i våras.

//Lena

Engla
0

Det får blir en stor kattfest i huset när allt är klart sen…!Cool (Hoppas jag)

Pelusa
0

Så fint, Lena. Spännande med så många olika vinklar och vrår.
Härlig omgivning oxå.

/Pelusa

maggan47
0

urmysigt hus, och såklart ni ska satsa på det genuina som finns invändigt, är ju vitsen med gamla hus, tycker jag, annars kan man ju lika gärna köpa en Myrsjöhus och slå upp, inte för att det är fel på det, utan fråga om tycke och smak, härliga omgivningar också Maggan47

Jenna-Gun
0

Vilket vackert hus!!!!!!!

Kan bara lyckönska er till att få trivas där.

Jenna:)

martdat
0

Jag älskar gammla hus! vill oxå ha ett. framtidsprojekt,,, vad myzigt det ser ut!

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Lena
0

Just nu är jag nervös för taket. Det är näst intill omöjligt att få tag på hanverkare nämligen. Vet inte hur många vi pratat med om taket. Vissa säger nej med en gång, andra säger att de ska återkomma men hör aldrig av sig mera, en verkade inte seriös för fem öre osv.

//Lena

Hawknestgrove
0

http://www.borga.se/ Här är adrssen och hemsidan till Borga Plåt! De finns numera i Skara! JAnne var där i fredags och köpte takplåt. Ring och kolla där om du kan köpa andrasortering av sån där plåt, som ser ut som tegel.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Hawknestgrove
0

Lena, här kommer en bild av den plåt vi har. finns även i svart. Du ser färgskiftningen? Den är vårt eget fel. När vi kom dit och skulle köpa kompletteringsplåt till utbyggnaden, då frågade de, vilken röd vi skulle ha…. Tänkte vi inte på……Hade vi haft huvet med oss, så skulle vi ha tagit med oss en bit….Så vi chansade och chansade förstås fel….vi hade 50% chans att pricka rätt… Men, ingen bryr sig nu, det är ju aldrig någon som tittar på huset ur den vinkeln numera, då vi byggt ny väg.

Alexej
0

Hur många färger har jag då?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

Haha, LAndfreak, jag får det till 4…….

Alexej
0

5Flört.

Det var ägaren innan mig som lar om taket. När vi flyttade hit för 4 år sedan var hela taket bara ett färg….

karins
0

Åh häftigt tak Landfreak Glad

Hawknestgrove
0

Hm…. tredjesortering då, verkar det som. Vårt är andrasortering oh ser likadant ut idag.Till och med lite mildare, då 8 år gör sitt. Men svart är ju svart och då kan det ju inte bli så mycket olika…..

Lena
0

#29 & #30 vad gör det med lite färgskiftningar så länge taket håller tätt! :)

//Lena

Hawknestgrove
0

HR inte hört något än om hantverkare, men jag jagar för fullt….