Texten under "Om sajten" har försvunnit.
Blev idag uppmärksammad på att texten under "Om sajten" försvunnit. Där står nu bara följande text: "Ägaren till den här sajten har inte skapat någon beskrivning av sajten". Detta stämmer naturligtivs inte alls med verkligheten. Där fanns tidigare en lång text med länkar till alla Medarbetare, banners och lite annat smått och gott. Allt är nu spårlöst borta. :(
Jag får återskapa det hela så snart tiden tillåter……
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
åh vad tråkigt:(

Lena, du kan inte ha den sidan kvar i datorn minne under historik så du där kanske ha den sparad så du inte tvingas skriva om all text. Tyvärr har jag den inte sparad, sorgligt sådant här :-(

Märkte också det häromdagen. Tänk att det finns spöken i alla fall…
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Har sett det länge men trodde att du visste om det och att det inte gick att skriva nåt nytt än eftersom det strulat…
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
#4 Nej det var en överraskning för mig faktiskt som en medlem gjorde mig uppmärksam på idag. Man går ju inte där så ofta - så det hade gått mig obemärkt förbi. Måste ha inträffat när det strulade så mycket för ett par veckor sedan.
//Lena
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Var glad att "bara" det försvann. Andra blev ju av med alla sina artiklar. Men helt klart "extra jobb".
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
#& Det kan alltid vara värre naturligtvis. Det är inte bara texten Om sajten som dunstat även välkomstmeddelandet är väck.
Har tagit upp det på värdsajten och fått veta att det här har hänt flera sajter.
//Lena

Visste också om det, men trodde det var ett led i uppdateringen av allt. För killarna gör ett kanonjobb, fast det är frustrerande. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Jag har nu lagt in lite kortare texter så att det inte gapar tomt under Om sajten och i välkomsthälsningen. Får kompletera vartefter. Om ni upptäcker något dylikt framöver så hojta till. Ser ju inte så bra ut om det inte står en rad om sajten ifråga.
//Lena