mina nya stödbäbisar presenterar sig:)
Mina två stödisar är identiska. de har ett rött och ett blått halsband för att man ska veta vilka det är. två grabbar på 12 veckor mend e är så små så små. minns inte ens vem som är vem
Här kommer bilder på lakritztrollen som söker permanenta hem!
Först ut Nicke nyfiken!
Närbild på nicke
Lite blygare brorsan blixten
Milou hälsar att de är såååå tråkiga och bara gömmer sig just nu..*suck*
Vilka sötnosar! Kommer de också från kattkolonin?
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Nej de kommer från skåne någonstans. de har en sjuk brorsa och en utmattad mamma och behövde komma därifrån nu när de är 12 veckor så deras lillebror får en chans att piggna till:) och Milou behöver ändå en lekkamrat!
Just nu finns det inte kattungar i kolonin, ryktas om 2 ungar någonstans(grannarna har tagit 2, melinda en) men jag har inte sett några än.
Oj, vad lik Grynet dom var! Lakritstroll.. Huga huga..

jisses…så söta o tilldragande är dom också!! Hoppas verkligen att dom små goingarna får komma till rätta i permanenta, kattvänliga hem snart!
Underbara du som ger dom så god start i kattelivet:-O)

Så söta lakritztroll… du har alltid så underbara bildtrådar…..
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Hur många kissar har du hemma nu egentligen Naquita? jag har nog tappat räkningen
Hoppas deras lillebror piggnar till nu.
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
#9 jag har mina fyra egna och 2 stödkattungar. ikväll kommer 2 returkatter som inte funkar i nya hemmet:(
så 5 vuxna och 4 små sammanlagt blir det efter ikväll
o en vovve då hihi
Du är oersättlig Emma!

Vilken tur att du finns :D. De är underbara, missetassarna. Så vaksamma och slokörade de ser ut, hoppas de piggnar till snart :). Skönt att de fått komma in!
Är väldigt svag för helsvartisar… :)
#10 Ja du är verkligen en stor tillgång för alla tilltufsade hittisar därute! Om alla vore som du hade vi inga hemlösa katter på gator, torg och i skogar.
Othello är dig evigt tacksam hälsar han och säger. :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Ja, tänk om han fick gå ute på vintern. Stackars Othello! Och alla andra katter som inte har samma tur.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

vilka sötnosar…..bra att dom har dej som sin trygghet….
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Så söta , så söta :)
Det blir nog inte så svårt att hitta hem till de :)
nej lille Blixten har redan intressent=)

Söt Lakrits