Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 1791 ggr
MSH
0

Fortfarande spårlöst borta...

Kära kattvänner;-), Jag kom på att jag inte varit på denna sajt på länge, ej heller uppdaterat min "gamla" tråd om Kocka. Hon är i varje fall fortfarande borta…….och vi vet inte vad som hänt henne:-(!

Uppkatten
0

MSH - vi fortsätter hålla utkik, tro inte att vi har glömt henne!!!  ❤️

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

annebeate
0

Glömmer absolut inte lilla Kocka. ❤️ Om jag minns rätt nämndes någon man med många katter inte så långt bort som jag funderade mycket på. Hoppas fortfarande ……..

[[eskils_]]
2

*spånar vilt igen* 🤪 Lilla Kocka har väl varit borta i två år nu, var okastrerad och försvann i Östergötland, där Saga hittades? Kan man tänka sig att den söta trefärgade katten Saga i den här tråden är dotter till henne? De är ju rätt lika och har en ovanlig teckning… 🤔

Kanske du MSH vill adoptera en av Sagas ungar, Kockas möjliga barnbarn……..?

Gatukorsning
0

Lilla Kockagumsan…

Kan inte föreställa mig hur svårt det måste vara att inte veta någonting om vad som har hänt henne eller var hon finns. 😕

Jag tänkte faktiskt på henne och TS för inte alltför länge sedan och funderade över hur det hade gått.

Lite extra tid, lite extra omtanke, lite extra tålamod och så lite extra kärlek är allt som behövs för att låta en skyggis tassa sig in i ditt hjärta!

MSH
1

Saga är ju lik Kocka….!

Katthemsmatten
2

Vi tänker alla på Kocka så fort vi ser en 'padda' som liknar henne och försöker se om det kan vara hon.

Medarbetare Hittekatter iFokus