Tidningen kattliv!
Idag åkte jag och sambon och handlade. Till min glädje hittade jag en katt-tidning vid namn Kattliv. Självklart köpte jag den direkt! Tänkte sätta mej ner senare och läsa. Är både nyfiken och förväntansfull! :)
Grattis till ett bra köp!
Det är den enda tidningen som renodlat "pratar katt". Läs gärna mer om tidningen på http://www.kattliv.com/
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

Bra tidning, som jag prenumererar på! Och så får kks. lite pengar i samband med min prenumeration:)

#1 Det ska jag göra! :)
# Ja det ska bli spännande. Kanske jag också skulle prenumera på tidningen i fortsättningen. Verkar onekligen intressant. :)
Katt-liv är väl den enda riktiga kattidningen vi har i landet. Bra tidning som ger en hel del fokus på hittekattsproblematiken.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
:) Som sagt ett jättebra köp du gjorde modell_flickan. Den katt-tidningen har jag prenumererat på i ca 9 år nu och har ALDRIG ångrat mig. En bra tidning som sagt! Så prenumerera på den du, du kommer inte att ångra dig.
Kram på dig
/Sessan1

#5 Ja jag har läst lite i den nu och det är verkligen en intressant tidning! Jag kommer prenumera på den med. Har redan fyllt i alla uppgifter. :)
Kramar tillbaks vännen!

#2 Jo, stämmer, är du ny prenumerant så fyll gärna i ert katthems uppgifter så går 40 kr tillbaka till verksamhetens katter.
Tycker det är mycket knepigheter i den tidningen. Nu sist hade beteendeexperten rekommenderat en person (Karin) att vända sig till Sverak för att få tag i en hane och para sin blandrashona med!! Finns ju ingen uppfödare av raskatter som lånar ut en hane till blandrasavel och de som ställer ut huskatter är ju alltid kastrerade. Dessutom tror jag inte Sverak ställer sig bakom blandrasavel, så man kan ju ana vilket svar denna Karin får.
#8 Blev oxå helt perplex över det svaret. En fadäs som känns olustig.
Reagerar oxå på att den ofta är lite slarvigt korrekturläst.
Namnuppgifter och annan data blir ofta fel tyvärr.
Annars är papperskvaliteten och layouten jättefin numera - och reportaget som börjar på sid 22 om Anna, som jag känner väl från Stockholms katthem, var jättekul att läsa!
/Pelusa
#9 Visst var det kul att Anna var med men synd att inte Putte fick vara med. Var ju Lipton på bilden. Anna hade skickat många bilder på Puttisen men ingen kom med

Ja kattliv det är en bra tidning tycker jag :) Men den kommer ut alltför sällan :/
HAr den med. Håller med i den där frågan om parning…. Knäppt…. Ok, har inte ens haft tid att äsa den ännu, nya numret kom i förra veckan….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....