Birma söker hem - Matte till äldreboende!
Hejsan ! Är det någon i närheten av Örnsköldsvik som skulle kunna tänka sig ta hand om TinTin ? Hon är en dam på 14 år, Helig Birma och innekatt. Inte så sugen på så mycket sällskap i form av hundar eller barn- Anledningen är att matte måste flytta till äldreboende. Hon kom till mig för att bli fotad i studion för att matte skulle kunna ha med sig en bild till väggen i nya hemmet och det lilla jag hann med var att hon var lugn, trygg, men naturligtvis orolig efter både bilfärd och fotografering. Många djur kan reagera på ett icke önskvärt sätt när de kommer till mig, men denna gamla dam gjorde det väldigt bra ! Hon var inte stilla på pallen en enda gång, men man fick inte en känsla av att hon var så himla nervös ! Hör av er till mig om ni har nåt tips eller vill ta hand om henne !
Länk till inlägget i Kattgruppen där TS finns.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Puttar för den här lilla missen.
Medarbetare Hittekatter iFokus
Det verkar inte ha löst sig ännu tyvärr!
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Jag har delat den, och så har även några av mina vänner med kontakter i Ö-vik.
Lite extra tid, lite extra omtanke, lite extra tålamod och så lite extra kärlek är allt som behövs för att låta en skyggis tassa sig in i ditt hjärta!
#3 Så bra! Det brukar ju aldrig vara svårt att få hem till raskatter annars. Den här kissen skulle passa bra för en äldre person.
Håller tummarna för att delandet kommer ge resultat.
Medarbetare Hittekatter iFokus