Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettannonsdiskussioner
Läst 804 ggr
martdat
0

Tar emot djur för prylarnas skull!!

Lite OT men blir så upprörd då jag läste en tråd på FB under Husdjur, En tjej som berättar om en vänninna som blivit djursamlare och tar emot omplaceringsdjur av alla slag till sin etta, nu var inte det det riktigt hemska jag reagerar på, människan tar emot djur där det medföljer fina tillbehör! för prylarnas skull,, Det berättas bla om en kanin hon tog emot för burens skull, så fort hon kommit hem avlivades kaninen och buren sålde hon dagen efter för 500 kr, undrar om Blocket folket tänker på att sådant här kan hända när de skickar med saker för 1000 tals kr till sina 100 kr katter,,,, Hon har i tråden blivit uppmanad att anmäla vänninnan, låter som att hon menar göra det  oxå,, Ledsen

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Naquita
0

ne men fy stackars kanin:((((

martdat
0

Och den 4 åriga tjejen som tröttnat på kaninen kom och ville hälsa på kaninen en sissta gång,,, det var försent,,,

Naquita
0

usch, fy fan rent ut sagt:((( HOPPAS hon blir anmäld

martdat
0

Dessvärre går det väll bara anmäla henne till miljö och hälsa pga för många djur i liten lägenhet men bättre än inget,,,eller kan man anmäla folk pga att de ljuger om varför de köper djuret?

Naquita
0

#4 det är ju bedrägeri

Hawknestgrove
0

Ja, det är ju en sak som annonsbolagen kan göra något åt. Det enda man kan göra, är att informera i exempelvis insändarspalter, att folk låter bli att låta fina grejer följa med! De kan de ju sälja själva! MArtdat, vad är FB för något?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Faxlin
0

Usch vad hemskt. Hur kan man bara göra på dyligt sätt. Fattar inte hur folk är funtade.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

martdat
0

FB är flashback.se  De flesta där är mer eller mindre oseriösa och att uttala sig är nästintill omöjligt för man blir påhoppad direkt, men jag läser ibland för det FINNS ju en o annan seriös. Vi har diskuterat detta forum i en annan tråd nyligen då det handlade om kattungar.

supermoccine
0

Flashback är ett forum som rymmer saker åt de mer extrema hållen som rasism/nationalism och drogliberalism.

marieborg
0

Fy f vilken människa!!!

Jenna-Gun
0

Men har folk alldeles misst förståndet . Eller har de aldrig haft nåt.

Man blir bara så vansinnigt arg.

Jenna

Sidentass
0

Men vad i hela friden finns det för folk…nu blir man mörkrädd för mindre!!! burrrrr!!

karins
0

Sådana hemska Människor det finns. Fy för dom

martdat
0

Anade nästan att sådant här kan förekomma men att få det bekräftat är inte kul, lessen jag blir,

#9 Flashback innehåller så mycket mer än vad du nämner, forumet har 1000 tals trådar om allt mellan himmel och jord, bla övrigt-sissta utvägen är ganska kul att fördriva tid på när min favvosait ligger nere, sen har man ju biltrådarna där man kan få massa godå råd när ens bil gronglar elr juridik där man kan få råd av lagkunniga om saker man undrar, vill inte detta ska bli en diskusition om FB men man ska inte se allt i svart elr vitt tycker jag,

Alexej
0

På Flashback finns jätteintressanta trådar, har lärt mig mycket idag om krypgrundar och liknande tema. Även alkohol/drogerdiskussioner är ofta bra. och 16 sidor om för-och nackdelar om att bor i Skövde- min grannstad.Flört

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Alexej
0

På Flashback finns jätteintressanta trådar, har lärt mig mycket idag om krypgrundar och liknande tema. Även alkohol/drogerdiskussioner är ofta bra. och 16 sidor om för-och nackdelar om att bor i Skövde- min grannstad.Flört

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus