Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 496 ggr
vanessa
0

Självgående dammsugare

Fniss, idag har jag fått hem en självgående dammsugare. Var lite nervös för hur kissarna skulle ta det. Då dammsugare rent generellt är ett mordvapen i deras ögon. Satte igång den, och den skyggaste av mina katter följde efter. Något som inte händer annars. Då är hon som bortblåst och kommer fram timmar efter att dammsugaren är inplockad igen. Medan den tama blev rädd, han som annars bara håller sig undan. Men det beror nog på att dammsugaren var på väg att köra på honom.

Väldigt rolig sak måste jag säga. Efter månader av dålig dammsugning från mig, så svalde den en massa päls. Måste nog läsa på instruktionerna, Men kul sak. Den billiga varianten av dannsugare, så den gick på 2.900 kronor. Väl värt känns det nu. Och mina katter kliver lätt förbi den när den står avstängd, och det är viss skillnad mot den hemska dammsugaren som matte förstör deras dag med. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Gullan402
0

Sån vill ja´oxå ha…. hatar dammsugning men med 2 barn med div. tillhörande kompisar samt 1 hund + 7 katter så behövs det minst en rastning av snabeldraken varje dag… oftast 2!

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

anebit
0

GRATTIS Vanessa!

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Faxlin
0

Ohh, vilken lyx. Här hemma har vi inget sådant. Ja det skulle vara när man sätter damsugaren i ungarnas händer och säger damsug då. Då blir den visserligen självgående nästan :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Alexej
0

Grattis!!Glad

Fick din man nu sina voodooknivar också?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

Skall höra med vår vän Mats, atlantseglaren, hur den funkar… han köpe en sån till sin sambo också…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

vanessa
0

Näh, Landfreak. Jag väntar med Voodoo knivstället lite. Han ville inte ha den billigare röda. Suck, vilket jag tyckte var snyggare samt billigare än det svarta.

Så jag la pengarna på dammsugaren istället. Som en present till mig själv. Den finns länkad här för er andra som är nyfikna, eller som jag, för sjuk för att orka fixa med dammsugningen. Det handlar ju om att prioritera, och det står inte högt på min lista :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Sidentass
0

Åhhh..en sån skulle vi också behöva…katthåren är massvis här!!