Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 420 ggr
vargmamman
0

har i läst kattliv?

blev ganska rörd ang artiklen om eöra och isse,den hemlösa manne som tog hand om e vilsen och mager hemlös katt..

det finns många fina mäniskor i vårt avlånga land..:)

vargmamman
0

jäkla N…enöra och nisse skulle det stå,måste köpa ytt tagentbord:(

felidae
0

haha.fast det blir roligt att läsa!

Här i Malmö har det funnits ett antal hemlösa som också har tagit hand om katter. Vissa av dem lever inte längre och hur det är nu vet jag inte heller. En del av dessa hemlösa har tagit hand om katterna bla för att de vet hur utsatta de är för katthatare. De lägger ju märke till lite mer än vad vi "inneboende" gör.

Sidentass
0

ja, man blir varm inombords när man läser om så känslofulla och fina människor..

spookie
0

Betr. tangentbordet så måste man ha alt under ctrl.

Hi, hi

Jenna-Gun
0
Lena
0

Det finns många fina exempel på när utsatta människor tagit väl hand om hemlösa djur. När jag var i Ryssland såg jag hemlösa som hade hela grupper av hundar som de hade ansvaret för. Vovvarna var skinande blanka och mycket väl omhändertagna. I ett avsnitt om djurpolisen (Animal Planet) hade de fått en anmälan om en hemlös som höll sig med tre hundar som ansågs vanskötta. När djurpolisen gjorde ett besök möttes de av tre mycket välskötta hundar, bra i hull och med utmärkt psyke. De sa att dessa hundar hade de bra mycket bättre än genomsnittet av landets hundar. De erbjöd mannan hjälp med bostad, men han tackade nej då han ville klara sig själv.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

vargmamman
0

# alt under ctrl? nu ´fattar jag nada*S*..'

ja jag såg det programmet oxå på animal planet..det är väldigt bra program djurpoliserna:)

Erika91
0

har kattliv kommit ut nyss?
Visst är det roligt att läsa om när det går bra för katterna :)