Dagens ros till Karin.s
Vill ge dagens ros till Karin.s för all hjälp hon hjälper KKS med, allt från tillverkning av kattleksaker, ta hand om katter till bakning till torget och nu helhjärtat varje dag under nästan en veckas tid ställt upp vid packningen av KKS-bladet (VÄLDIGT många brev att packa) som nu är klart.
Dålig på att länka in bilder men vill ge ett enormt stort tack till dig Karin.s, detta var ju inte första gången, du hjälpte ju även till med infångande av familjen vid stadsträdgården som kom till katthemmet kompis. Än en gång tass!
Jag instämmer och mina missar med, i kör! Dom är nämligen helt sålda på Karins myntaleksaker! Du är toppen, Karin och värd en eloge!
*stora kramen*
Toppentjej!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Kramar och rosor från Rasmus och mig oxå……

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Blommor i stora fång till en Hittekatternas hjältinna!

//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Då bidrar jag med något för magen till dig Karin. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Hungrig!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Nä gud, Till mig! Blommor och tårta, jag blir alldeles rörd här….Tack så jättemycke 
Fler blommor kommer här Maggan47

Skickar med en blomma även jag till någon som verklien förtjänar det.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Å tack så fina blommor

från Jenna

Det är med stor och sann glädje jag hänger på här!
Ett stor fång blommor till allas vår Karin!

Här sitter jag och nästintill gråter, sådana fina vänner det finns på Hittekatter!!! Aldrig har jag väl fått så många blommor och fina ord!!!