Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 350 ggr
Jenna-Gun
0

Allt kan skyllas på katter

Detta måste ni bara läsa.

Tror inte det går så bra för den här mannen.

Jenna:)

martdat
0

Coolhehe

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hawknestgrove
0

Ja, nog för att man kan ha dåliga ursäkter, men detta tar väl priset……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Alexej
0

Nu blev mina hundar glada och hoppade upp på mig, när jag började skratta!Cool

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

vanessa
0

Det står om honom här också i DN. Så kräsen kan ingen vara :-). Då får kisse helt enkelt sitta och vänta till husse är nykter igen. Om nu husse klarar det. För tänk om han hade kört ihjäl sig, då hade kisse svultit ihjäl. Men vad sjutton, alla knep är väl okej i rattfylleristens ögon. Kisse sitter och skakar på huvudet så att morrhåren svingar fram och tillbaka. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Jenna-Gun
0

Kan inte låta bli att skratta.

essut
0

GladVad dom kan hitta på för att slingra sig.

Sidentass
0

Men himmel o plättar…vilken ursäkt..*suckar djupt*!

Faxlin
0

haha, det var en rätt låg ursäkt. Men jag måste säga att den var rätt orginell och snabbtänkt av honom, även om den nu inte hjälpte :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Lena
0

Ja det var en annorlunda förklaring! Lite bättre framförhållning kanske skulle vara rekomendabelt i det fallet. :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Titti
0

Räcka ut tungan haha - höll på å trilla av stolen av skratt. En mycket dålig och usel ursäkt. Hur lågt kan man sjunka egentligen? Räcka ut tungan

Ps! Tur att Vimsan inte är inne, för då skulle hon tro att jag blitt knasig. Ds!

anebit
0

Hahahahahaha  DET var kvällens roligaste kommentar………Skrattande      DET var faktiskt det roligaste jag hört på länge…..

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

karins
0

HAhaha…så tokigt det kan bli. Vilken bortförklaring