Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: sajten-medlemmarna
Läst 480 ggr
Lena
0

Skribent Toppen Hittekatter i Fokus

Nu börjar det bli dags för lite statistik igen:

Mest aktiva skribenter senaste månaden

Användare

Antal inlägg

Gunilla.H

972

Lena

954

Katter_e_mitt_liv

757

karin.s

527

Landfreak59

523

vanessa

506

-Jossan-

486

Naquita

344

Sidentass

306

rulda

301

storAnnette

218

Jenna_Gun

213

MorganP

207

ouchie

186

supermoccine

181

Engla

172

miranda1

162

marieborg

129

sofia85

117

modell_flickan

97

elena

95

Biobio

94

anniii

92

gubben

90

martdat

88

siberlina

85

myriis

76

Sessan1

74

sophia_doos

73

Hennum

71

ÅsaF

70

MariannE11

68

vargmamman

67

essut

66

evangeline

63

Pelusa

60

maggan47

59

Gullan402

58

emjon

52

evamojje

50

johnnys girl

49

felidae

44

kemikal

43

Anna77

41

Ankie

39

jensa

38

anebit

37

Sagolika

36

Debattia

36

Episode

31

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Alexej
0

Akta dig, karin, att jag inte biter dig i hälen!Flört

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

vanessa
0

Oj, oj. Här är jag med också. 506 här och 736 över hela iFokus. Dax för behandling mot iFokus beroende… /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Lena
0

Ni har ökat tjejjer sedan sist. :) Även jag har blivit lite mera aktiv ser jag. Men Gunilla.H är svårslagen!

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Snabster
0

Och jag är inte ens med :( men vaa! nu måste jag öka

Sidentass
0

Oj..ni som ligger i topp, så flitiga ni är, *full av beundran* själv tassar jag runt i mitten nånstans;-)

karins
0

#1 haha..ja jag får nog akta mig. Katter-e-mitt-liv..du har gått om mig nu!

anebit
0

Åh, jag har ramlat ner till 4:a nedifrån p.g.a. att jag knappt varit inne på 5 veckor, men nu är det snart höst igen och full fart….Glad

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Lena
0

Nu när det går mot höst stiger nog aktiviteten i topp för många skulle jag tro. :)

//Lena

JosephineF
0

Oj vad jag är flitig.. Generad Men det är som sagt var beroendeframkallande detta forum! Tyder ju på att du gjort ett forum vi trivs på, Lena =)

Snabster
0

#9 du kanske borde kika in i beroenden.ifokus Oskyldig

JosephineF
0

#10 Ja, kanske.. Vad sägs om att starta en Anonyma Fokusisterförening? ;) Roligaste jag har haft på detta fokus var när Gunilla råkade skriva .ifikus. Då låg jag över skrivbordet i kramp kan jag lova!

Alexej
0

Glad Det missade jag!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

JosephineF
0

Det har fastnat i min hjärna iaf ;) Jag kom att tänka på om någon skulle starta en gaysida här på fokus.. Fikus i fokus.. Och nej, det är inte elakt sagt! Jag tycker det låter lite charmigt faktiskt.. Får mig att undra f.ö.. Är fikus ett skällsord?? Och vad kommer det ifrån??

Får man skriva så där?? GeneradEller får jag en åthutning nu??

Sessan1
0

Jag försöker nog skriva så ofta jag kan, men inte jämt man har ngt att skriva om. Får bättra mig isf på den pinkten

Trevlig sait iaf denna iFokus sait

Alexej
0

Jossan, fundera som du, när jag läste det!Glad Känner bara benjamin fikus (plantan).

JosephineF
0

Ja, samma här.. Och jag ser inget homosexuellt i den plantan ;) Så jag undrar varför man säger fikus.. Ingen som vet?

Faxlin
0

Ja till och med jag lyckades komma med på listan. Vad har hänt? ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Erika91
0

#6 Ja det blev en del skrivande den senaste månaden, det var ju så dåligt väder så man ville inte vara ute så mycket. Men nu när skolan börjat så blir det inte så mycket av den varan ;)

Lena
0

#13 Det var ju kul namn på sajt faktiskt. Är lite trött just nu -fredag kväll och allt - så jag skrattar nästa ihjäl mig.

//Lena

vanessa
0

Det vore kul med ett gay forum, men oj, vad de skulle råka ut för djävulskap. Och nej, jag är lyckligt gift med motsatt kön. Men har många vänner som faller för samma kön, och de är underbara. Precis som de vänner som faller för motsatt. Och så har jag vänner som faller åt ena och andra sidan om vartannat.

När jag skriver detta, så inser jag att jag bor i en storstad :-). Där allt finns och samsas. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

JosephineF
0

Hahaha, Vanessa, vad skoj det lät =) Dom faller åt ena och andra sidan om vartannat =) Är det en blandrasfikus eller minifikus då? ;)

Lena
0

#20 Så var det i Amsterdam också. Ingen gör någon affär av sådana saker där. Man kan vara den man är utan att någon höjjer på ögonbrynen. Det är känt som en av världens mest toleranta städer.

//Lena