Skribent Toppen Hittekatter i Fokus
Nu börjar det bli dags för lite statistik igen:
Mest aktiva skribenter senaste månaden
Användare
Antal inlägg
Gunilla.H
972
Lena
954
Katter_e_mitt_liv
757
karin.s
527
Landfreak59
523
vanessa
506
-Jossan-
486
Naquita
344
Sidentass
306
rulda
301
storAnnette
218
Jenna_Gun
213
MorganP
207
ouchie
186
supermoccine
181
Engla
172
miranda1
162
marieborg
129
sofia85
117
modell_flickan
97
elena
95
Biobio
94
anniii
92
gubben
90
martdat
88
siberlina
85
myriis
76
Sessan1
74
sophia_doos
73
Hennum
71
ÅsaF
70
MariannE11
68
vargmamman
67
essut
66
evangeline
63
Pelusa
60
maggan47
59
Gullan402
58
emjon
52
evamojje
50
johnnys girl
49
felidae
44
kemikal
43
Anna77
41
Ankie
39
jensa
38
anebit
37
Sagolika
36
Debattia
36
Episode
31
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Akta dig, karin, att jag inte biter dig i hälen!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Ni har ökat tjejjer sedan sist. :) Även jag har blivit lite mera aktiv ser jag. Men Gunilla.H är svårslagen!
//Lena
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Och jag är inte ens med :( men vaa! nu måste jag öka

Oj..ni som ligger i topp, så flitiga ni är, *full av beundran* själv tassar jag runt i mitten nånstans;-)

#1 haha..ja jag får nog akta mig. Katter-e-mitt-liv..du har gått om mig nu!

Åh, jag har ramlat ner till 4:a nedifrån p.g.a. att jag knappt varit inne på 5 veckor, men nu är det snart höst igen och full fart….
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Nu när det går mot höst stiger nog aktiviteten i topp för många skulle jag tro. :)
//Lena
Oj vad jag är flitig..
Men det är som sagt var beroendeframkallande detta forum! Tyder ju på att du gjort ett forum vi trivs på, Lena =)

#9 du kanske borde kika in i beroenden.ifokus 
#10 Ja, kanske.. Vad sägs om att starta en Anonyma Fokusisterförening? ;) Roligaste jag har haft på detta fokus var när Gunilla råkade skriva .ifikus. Då låg jag över skrivbordet i kramp kan jag lova!
Det missade jag!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Det har fastnat i min hjärna iaf ;) Jag kom att tänka på om någon skulle starta en gaysida här på fokus.. Fikus i fokus.. Och nej, det är inte elakt sagt! Jag tycker det låter lite charmigt faktiskt.. Får mig att undra f.ö.. Är fikus ett skällsord?? Och vad kommer det ifrån??
Får man skriva så där??
Eller får jag en åthutning nu??
Jossan, fundera som du, när jag läste det!
Känner bara benjamin fikus (plantan).
Ja, samma här.. Och jag ser inget homosexuellt i den plantan ;) Så jag undrar varför man säger fikus.. Ingen som vet?

Ja till och med jag lyckades komma med på listan. Vad har hänt? ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#6 Ja det blev en del skrivande den senaste månaden, det var ju så dåligt väder så man ville inte vara ute så mycket. Men nu när skolan börjat så blir det inte så mycket av den varan ;)
#13 Det var ju kul namn på sajt faktiskt. Är lite trött just nu -fredag kväll och allt - så jag skrattar nästa ihjäl mig.
//Lena

Det vore kul med ett gay forum, men oj, vad de skulle råka ut för djävulskap. Och nej, jag är lyckligt gift med motsatt kön. Men har många vänner som faller för samma kön, och de är underbara. Precis som de vänner som faller för motsatt. Och så har jag vänner som faller åt ena och andra sidan om vartannat.
När jag skriver detta, så inser jag att jag bor i en storstad :-). Där allt finns och samsas. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Hahaha, Vanessa, vad skoj det lät =) Dom faller åt ena och andra sidan om vartannat =) Är det en blandrasfikus eller minifikus då? ;)
#20 Så var det i Amsterdam också. Ingen gör någon affär av sådana saker där. Man kan vara den man är utan att någon höjjer på ögonbrynen. Det är känt som en av världens mest toleranta städer.
//Lena