Dagens ros till Hadrianus!
Vill dela ut ett stort fång blommor till Hadrianus som efter Mirandas upprop om hemlös katt på rastplats i Boråstrakten gjort ett jättejobb.

Hadrianus åkte till rastplatsen, letade och satte upp lappar. Efter fler besök och engagemang från andra på rastplatsen blev kissen infångad. Hon finns nu hemma hos Hadrianus och har redan varit hos veterinären och blivit kastrerad samt vaccinerad. Kissen har fått namnet Livia.
Superbra jobbat! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Anslutar mig. Såg hela tiden bilden framför mig om en hungrig, ensam katt som sitter brevid en hård trafikerade väg och letar efter matrester från tourister. Folk som tycker det är kul att mata katten lite och sedan sätter sig i bilen och åker iväg eller folk som jagar bort katten kanske med sparkar. Om katter kunde prata!
Hadrianus, hela armen full med rosor till dig och din familj!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Samma från mej du är en ängel!!!!!!!!
Kraaaaaam Jenna

Instämmer - det här är en historia man vill höra fler gånger. Ja, alltså, om hur det löstes.. Bra jobbat hadrianus!!

En stor bukett från mej också…superbt jobbat!!!:-)

Bra jobbat Hardrianus! Blomma från min balkong till dig!
från mig med!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Toppenbra jobbat. Jag tänkte faktiskt på lilla kissen alldeles nyss och undrade hur det gått för den. Blir så glad att hon nu är i trygghet.
Mitt håriga gäng sänder nospussar i massor både till lilla Livia och till dig Hadrianus. Tänk om det fanns fler som du.

Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se

Kastar mig på detta, och skulle gärna skicka en hög blommor, men hittar dem inte just nu. Så jag skickar ett gäng cyberkramar. För att du ställde upp gav mig en tår i ögat och hopp om att saker kan förändras. Tack. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Vill också vara med och sända en blomsterkvast till dig. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Bra jobbat, du är en verkligen en djurvän.

Tusen tack! Ni är så snälla. Lilla flickan är så söt och det riktigt lyser tacksamhet ur ögonen på henne. Fortfarande bor hon på vår inglasade veranda. De andra katterna hör ibland att det är någon där, så de sitter på andra sidan dörren och lyssnar. De skulle bara veta att det är en liten katttjej!

massor av kramar och blommer härifrån oxå……..

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Puttar upp
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus