Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 834 ggr
sofia85
0

Forumkväll på ViDjur

Imorgon startar jag en forumkväll på ViDjur då medlemmar ska samlas och snacka om allt möjligt! Ni som inte är medlemmar är självklart välkomna ni med… Börjar kl. 18!

http://vidjur.forum24.se

Alexej
0

Tyvärr, men hoppas ni får kul! Hälsar alla katter!Cool

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Lena
0

Trevligt! Är själv inte hemma ännu från jobbet vid den tiden. Fint forum du har skapat! :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

sofia85
0

Tack.. för försöka ha det lite senare nästa gång:)

Hawknestgrove
0

tittar in under kvällen!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

JosephineF
0

Och jag är där 18 iaf =)

sofia85
0

Bra…:):)

sofia85
0

Någon annan som vill dricka kaffe och snacka lite…hihi… raggar forum folk! Alla är mkt trevligare här än andra kattforum…

JosephineF
0

putt!

Alexej
0

Hade varit jättekul att träffa er och katterna!Ledsen

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

sofia85
0

nästa gång kanske--

JosephineF
0

Jag hoppas folk fattar att det är via Internet! Så inte dom tror vi ska resa land och rike runt för en timme med kaffe ;)

Kom igen nu! Ni behöver inte registrera er för att komma in och surra en stund! Testa vettja!

Hawknestgrove
0

Nu är jag där och härjar lite

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

martdat
0

ok, jag är där med,, funkar det som vanligt fasst i snabbare tackt elr?

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Alexej
0

Jaha! Jag trodde ni skulle träffas i Real life…Med kaffe och bullar! Bra att jag inte satt mig i bilen.Generad

JosephineF
0

Hahahaha!