Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 1268 ggr
vargmamman
0

katt bortskänkes på tradera

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag mailade tradera genast..alltså han skulle skänka bort sin katt..måste va nån tokig människa:(

ååå nu skulle jag vilja länka..:(

JosephineF
0

Men herregud??? Hur kan Tradera gå med på en sån annons?? Dom ska ju ha en del av kakan efter försäljning? Hade dom tänkt ta en procentdel av gratis nu då?

vargmamman
0

tror inte att de visste att det va e katt..enl reglerna ärdet förbjudet..och så stårdet bara katt som överskrift..jag blev chockad är jag klickade på den och såg attdet va e katt han ville skänka..1kr utgångspris:(

Lena
0

All försäljning av levande djur är förbjudet på Tradera. Bra att du mailat dem! De kommer då att ta bort annonsen och annonsören riskerar att bli avstängd.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

JosephineF
0

Otroligt, han tänkte köra budgivning på en kattunge??? Skrikandes

supermoccine
0

#4 Nej, en två-årig katt.

JosephineF
0

Det kvittar, han måste vara helt intelligensbefriad. Tur du upptäckte det vargmamman!

supermoccine
0

Ja, verkligen vedervärdigt i vilket fall som helst.

Alexej
0

Både anmält och skrivit till honom. Hoppas han använder en bättre metod för att "bli av" med sin katt.Ledsen

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

vargmamman
0

de har stängt av auktionen nu som tur är:)

Lena
0

#9 Tradera är hårda med sina regler. Det är bra!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hawknestgrove
0

Bra, Tradera och bra Vargmamsen!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....