Rippe är med i en tävling! :-)
Min katt Rippe har blivit en av 12 finalister i en månadens bild-tävling! ![]()
http://www.hemmetsjournal.se/cat/xform.aspx?id=26990 src="http://katter.ifokus.se/Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />
Skulle Rippe vinna så kommer kattmaten skänkas bort till ett katthem. Vill hellre glädja några katter där och jag tror Rippe mår bäst av den maten han äter nu (har nyss försökt introducera ett annat foder men han blev jätterisig i magen).
Självklart behöver ni inte rösta på just Rippe bara för jag skriver detta. Finns ju fler sötnosar på sidan, så rösta på din favorit! ;-)
Va fin han är!! Har självklart röstat på honom!

Men oj vilken vacker katt!! Jag röstade på honom med. :)
Härlig sida, njuter av alla sööta katter :)
Röstade oxå på Rippe. En härlig bild av en underbar misse!
/Pelusa

Har röstat på Rippe, vad fin han är, hoppas ni vinner! 

Nu har jag också röstat på Rippe!! Hoppas att han blir vinnaren bland alla fina missar!!
Nu har Rippe fått min röst också! Han är ju en underbar kisse och matte en förträfflig fotograf. Nu håller vi tummarna!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Jag röstade också på Rippe håller tummarna för er!
Röstade så klart på Rippe, fin bild. Zahara är också söt. Juli vinnaren tyckte jag var häftigt!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Jag röstade också på Rippe, tänkte faktiskt att jag skulle rösta på den jag verkligen tyckte bäst om, men det var faktiskt Rippe jag tyckte var finast. Så kan det gå! Lycka till nu =)

Har också röstat..Håller tummarna..

Har också röstat på Riffe. En sån sötnos.
Jag med!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Har röstat nu :)
Så söt han är lille Rippe :)
Han fick min röst oxå den snyggingen
Rippe skickar ett gäng nospussar till er alla och tackar för rösterna! ;-)
#8: Ja, Juli-vinnaren var ju helt underbar tycker jag!

Ja Rippe är en mycket snygg och stilig katt må jag säga. Han fick som sagt min röst med. :) Hoppas han vinner.
Gillade april-vinnaren med. http://www.hemmetsjournal.se/cat/page.aspx?id=35400 Så söt!!

Gick in med öppna ögon, men bilden på Rippe var för snygg på en alldeles underbart tjusig kisse. Inga problem att rösta på honom, helt opartiskt. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Tack så jättemycket för alla röster!!
Nospussar från Rippe
En sån vacker katt han är Rippe! Givetvis fick han min röst.
#19 Tack för rösten! Och roligt att du tycker att han är vacker. :-)

Klart Rippe fick min röst. Inte nog med att han är snygg,han har en godhjärtad matte också som skänker vinsten till bättre behövande. Kan det bli bättre?
Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se
Ripperöst här oxå :)
Jättesöt misse
/Sessan1