Hur dum får man bli (egoprat)
Hej!
Ja, jag vet inte vad jag ska säga. Skulle idag stå på torget i Karlskrona och samla in medel till katterna.
Vaknade vid 6-tiden, ganska fina härliga moln redan denna tid på dygnet. Steg upp, påklädning, valde shorts och t-shirt, hur i hel***e är man funtad…
Nåväl, dagens väder var vääääldigt fint och nu sitter man här med "sveda och verk* över oskyddade kroppsdelar där solen tar en het augustidag 
Jaja, oavsett smolken i bägaren verkar dagens resultat från torget bli mkt bra, om inte rekord så näst intill. Resultat kommer senare, tass till er som handlade och även tass till Karin.s, Aniii, Neta58 samt övriga (bla annat alla myntaleksakstillverkare) för er hjälp att få in medel till verksamhetens katter.
Tass!
Vad bra att ni sålde mycket på marknaden! Ja solen kan vara stygg ibland, men det är härligt när den visar sig en sommar som denna när det mesta regnat bort. :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Kan tala om för dig Morgan! När jag kom hem och såg mig i speglen funderade jag ett tag över varför så röd i fejset
Sen kom jag på…Sol…torg…Aha !
Härligt att höra att det gick bra, det behövs ju som läget är som sagt.
//Pia

Kul att försäljningen gick så bra! Tyvärr vågade ingen prova min rabarberchutney, men nästa vecka kanske? Det bakade sålde bra iallafall.
Hoppas att KKS-bladet sätter igång ett hysteriskt handlande i Djurshopen också!
Tillägg: Otur Morgan med solbrännan… Men man tänker ju inte alltid på att solen tar även om det inte är jättevarmt…

Jag undrar just vad summan slutade på? Det var mycke folk på Stortorget! Och det vackra vädret bidrog väl en del kan tänka!
Hur är det med solbrännan i dag Morgan? Otur det där!, sol och blåst ingen bra kombination!
Åh, rabarberchutney, som är så gott till kött!Smaskens! HAde jag varit närmare, så hade jag köpt den avdig!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Jaa jag säjer som Gunilla, hade jag varit närmare så hade nog rabarberchutneyn varit slut.
Jenna:)
OCh när det gäller fel klädsel, så finns det väl ingen, som är så duktig på det somjag. Åker hemifrån ocht tror det är sommar, fryser som enhund när jag kommer ner till stan. Eller tvärtom.

#5 Solbrännan idag mer jämnare. Angående slutresultatet slutade den på 4 174 kr vilket är den högsta noteringen någon gång på torget på en specifik lördag. Tack till alla er som hela tiden hjälper till med tillverkning, bakning och till er som handlar vid våra bord 
Morgan, du får börja pressa lite tidigare! Solen är en viktig Advitaminkälla! Säger en, som aldrig bränner sig…..Får väl tacka salig morsa för det. Ungerskt blod i ådrorna….

Vad roligt att ni fick in så mycke pengar! Verkligen ingen dålig summa, det mesta ni fått in på en lördag någonsin?
Trots att jag är en så dålig lottförsäljare, dessutom helt kass i matte. Praktikanten Karin
Men Morgan kanske det var dina shorts som drog in pengar, hihi.
Hade du haft jeans kanske det blivit bara hälften av summan
Jenna:)))))))))

#12, attan, hade jag enbart haft stringkalsonger hade KKS fått in det dubbla 
Hahahaha!!!

Hahaha….Vilken solbränna du då fått!!!
Med små katter på…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Som trosorna jag köpte igår, Morgan, blunda :-). http://hittekatter.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=073cef09-6ed5-4ff6-a3d2-0978a451479c
Men då vet jag hur jag ska se ut på hittekattens dag i september… /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

#17 Jaha, och? Var ju bara några klädstycken på bild
Ja, har alla aktiva inom Djurhjälpen dessa på sig under ert öppna hus så blir det publikrekord, dock lite kyligt.