Jag har byggt ett "katthus"

Nämen åhhhh vad du är duktig! Här sitte en med tummen mitt i handen, som knappt ser skillnad på en spik el. en bräda…men vi är alla olika..katterna kommer säkert att förstå hur fint det är snart!
Sidentass
Nämen, kolla! Erik ser ju ut som Hamlet nästan! =) Vad fin han var! Och vad gulligt med ett katthus, blir inte Sverker avis nu? ;)

#2 Jag ska säga dig, jag är inte alls bra på att snickra eller tillverka nått men detta lyckades! Fast det blev ju lite snett och allt…men som tur är kan katterna inte göra sig illa nu på huset.. det var vassa stickor förrut men de är nu borta :)
#3 Haha nee det tror jag inte ;)
Och förresten så skulle mamma och pappa aldrig låta mig ta in ett sånt hus gjort av gamalt staket.. 

Men vad fint hus du gjort till katterna. Så påhittig du är. Ser jätte mysigt ut. 
:) behöver inte vara ngt proffsjobb :) Då skulle ni se "dotras" skolprojekt till katthus till våra katter :)

Jättefina hus båda två. Det som är bar med katter är att de inte bryr sig om, om det inte är snyggt. Bara man kan krypa in och gömma sig lite, så är de nog nöjda!

Åh en holk för katter…så mysigt det ser ut!

va duktig du är som byggt ett hus. hoppas dom gillar det
En bild till kommer här:
Här är det Mimmi som testar katthuset :)

#8 säg inte holk till min dotter bara så hon hör det :) Hon är oxå medlem här, fast hon inte har varit här inne på evigheters evigheter :(
Ska kanske tillägga att det är ingång på andra sidan där till höger!
Jättefina båda hus!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Åh förlåt!
Jag tyckte det var så gulligt huset alltså. Hur gammal är din dotter Sessan? Hälsa henne att jag verkligen gillade katthuset….både dörr och fönster, inte dåligt!
Ingen fara Karin.s :) Hon blir 18 nu till hösten. Hon går en djurutbildning på gymnasiet. Ska ta lite bilder från andra vinklar oxå så man ser vart ingången är :)
Kram på dig
Sessan1

Då är hon lika gammal som min yngste son. Fast han hoppade av sin gymnasie utbildnig. Skulle fortsatt till hösten men kom inte in. för många sökande till just den linjen, En data inriktad utbildning.
#15 ok. Ja vill man bli ngt, så får man verkligen ligga i. Jag hoppas verkligen att min dotter får ngt jobb till nästa höst, då hennes utbildning slutar. Då har hon gått en 3-årig djurutbildning.
vilka fina hus :D jag ska också försöka knopa ihop ett litet katthus men det ska vara inne och sitta över dörren :)

#6 så snyggt ert hus också…ni är så duktiga!!!
Kul ideer ni har verkställt för katterna! Jag tror vi svenskar är för blygsamma - vi tror vi måste vara experter för att det ska duga det vi gör. Jag tycker det är jättebra att man försöker snickra ihop något så som du gjort #0. Men måste börja någonstanns för att det ska bli något överhuvudtaget. Kul projekt som visas här och gör att vi andra också vågar pröva. #10 härlig bild! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"