Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettmedia
Läst 568 ggr
Lullan1
0

Donation till Gotlands Katthem!

Underbara människor det finns! Hade jag haft pengar hade jag också skänkt dem till katthemmet!

Läs artikeln här

Alexej
0

Underbart, katthemmet blev säkert glad!Glad

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

vanessa
0

Åh, vad underbart! Gotlands katthem är värd all eloge. De gör ett enormt jobb på den stora och underbara ön. Dit folk åker på semester och ofta glömmer saker kvar. Som katterna. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Lena
0

Det var verkligen bra gjort av stiftelsen att donera till katthemmet.

#0 Bra att du skrev om Gotlands Katthem för de var inte kända av oss tidigare. I alla fall inte av undertecknad. Nu har jag hittat deras hemsida och lagt in bland länkarna.

Gotlands Katthem

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Lullan1
0

#3 Ok, vad bra! Det kunde jag ju ha talat om innan Generad

marieborg
0

Va underbart med donationen!!!

Katthemmet ser jättefint ut på bilderna!

Lena
0

#4 Det är inte lätt att veta. Å andra sida kanske det bara är jag som missat Gotlands Katthem, förstår nu att det det inte är så okänt trots allt.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hawknestgrove
0

Jättetoppen!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

vanessa
0

Kände faktiskt till dem, bland annat genom tv-veterinären som hjälper dem då och då. Sedan så verkar de inte ha problem med att ta in skyggingar och ge dem den tid de behöver. Det är värt en eloge tycker jag. Läs gärna texterna under kissarna på deras sida. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.