AMMA - upphittad kattunge (löst)
Pratade precis med forum-Lucy som bad mig lägga ut detta.
Hade precis kommit in ett ärende gällande en blå 4-5 veckors kattunge som hittats i Karlskrona. Anmälaren har tagit in den men kan inte ha den kvar. Kattungen behöver SNARAST komma till en mamma med jämngamla ungar eller person som kan stödmata en del tills den helt börjar äta på egen hand.
Hör snarast av dig till Lucy på 0709 - 403 648
Tass på förhand!
Edit: Hem funnet!
Morgan
vad händer med alla kattmammor?! Tycker det är ett överflöd på kattungar utan mammor nu!
psst kom på en sag. Naquita är ute och letar efter en kattmamma nu. Hon hade hittat tre döda ungar i en sandlåda. Om hon hittar mamman och kan ta in henne så kanske det är värt ett försök?
Tydligen var det kattsnuva med i spelet där.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Tyvärr har katterna kattsnuva. deras ögon är helt igenklibbade:( den lille svarta överlever inte länge till om han inte får hjälp. knappt hälften så stor som sin kullbror, mager och kunde knappt öppna ögonen:(
jag kan inte ta in dom p.g.a min hjärtsjuke grabb.
läste sedan att dom hade kattsnuva.. tänkte att ni kunde hjälpas åt att hitta stödhem annars :S
Bra att det löste sig!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Bra att det löst sig :)